• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99061712470
  • خبرنگار : 71567

نتیجه مرحله اول آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد

نتیجه مرحله اول آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد

با اعلام نتیجه مرحله اول آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی، پذیرفته شدگان ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از امروز فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ نتیجه مرحله اول آزمون (کتبی) ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق سایت این مرکز اعلام شد و داوطلبان مجاز  از امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ شهریور فرصت دارند نسبت به انتخاب محل خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

بر این اساس پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (کتبی) ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی توجه داشته باشند مرحله دوم آزمون در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ساعت هشت و سی دقیقه صبح در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود.

همچنین پذیرش داوطلبان فوق در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب ۶۰ و۴۰ درصد) انجام خواهد شد.  در این مصاحبه ویژگی ها و توانمندی های داوطلبان در آزمایشگاه، سابقه فعالیت در آزمایشگاه تشخیص طبی به عنوان همکار و یا مسئول فنی، سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه ها و برخی موارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها (سوابق پژوهشی ۱۰ سال اخیر مورد محاسبه قرار خواهد گرفت) و عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است.

داوطلبان مجاز به انتخاب محل ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی، آزمایشگاهی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ،در بازه زمانی فوق (همزمان با انتخاب محل) بارگذاری کنند و علاوه بر آن یک نسخه از مستندات را برای ارائه در جلسه مصاحبه به همراه داشته و تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha