• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99062921903
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان های ناجا

ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان های ناجا

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی کیفیت خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترانتی این مرکز خبر داد.

به گزارش ایسنا کارمند رتبه ۱۵ دکتر زینب تابانژاد اظهارکرد: یکی از ابزارهایی که می تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا افزود: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا فراهم شد.

وی افزود: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس تابانژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha