• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070503195
  • خبرنگار : 30054

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه چند سالی است که تبدیل به خوشحالی بسیاری از افراد و خریدارانی شده است که برای خرید یک ویلا باید به مناطق شمالی کشور و یا نزدیک به تهران مانند کرج مراجعه می کردند و قیمت های خیلی بالایی را نیز برای خرید پرداخت می کردند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، ما در این مطلب قصد داریم شما را با ویلاهای فاز سه اندیشه آشنا کنیم که از نظر قیمت و امکانات در سطحی قرار گرفته اند که باعث روی آوردن خریداران ویلا در پایتخت به شهر اندیشه شده اند.

فاز سه اندیشه و ویلاهای لوکس و نوساز

اندیشه از مناطق حومه ای استان تهران است که با املاک و امکانات بی نظیری که دارد نامش بین ۵ شهر برتر کشور ایران می درخشد.

این برتری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که ما در مطالب دیگر مجله تخصصی مسکن کیان به طور مفصل به این موضوع و جزئیات آن پرداخته ایم ولی آیا می دانستید که منطقه ای ویلایی نشین در فاز سه اندیشه وجود دارد که در هیچ کجای تهران و نزدیک به تهران حتی شبیه به آن را نخواهید دید؟

فاز سه اندیشه از محله های حدودا قدیمی شهر اندیشه است که نزدیک به دو دهه شروع سکونت در این منطقه توسط مردم می گذرد. این فاز از ابتدا به صورتی طراحی و ساخته شد که مناطق آپارتمانی از منطقه های ویلایی در آن از یک دیگر به خوبی تفکیک شده بودند و همین امر امروزه باعث محبوبیت دو چندان این منطقه شده است.

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه یکی از مواردی است که به دلیل امکانات و شرایط پرداخت این املاک در این منطقه بسیار مورد توجه قرار گرفته که این امکانات را در مطالب دیگر مسکن کیان مطالعه خواهید کرد ولی به عنوان مثال می توان به طراحی مدرن این ویلاها، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت و وجود تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی اشاره کرد.

شاید شما فکر کنید که یک منطقه ویلایی یعنی محله ای که از امکانات اصلی شهری و محله های آپارتمانی دور باشد ولی دسترسی ساکنین خانه های ویلایی در فاز سه اندیشه بسیار راحت و درست مثل مناطق آپارتمان نشین می باشد.

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با قیمت مناسب

یکی دیگر از ارکان اصلی محبوبیت خانه های ویلایی در اندیشه قیمت پایین و مناسب آن ها نسبت به مناطق دیگر حومه پایتخت و به خصوص شهرک های ویلایی نشین است.

شاید شما تصور کنید که با این امکانات قوی و مزایای بالا برای خرید این خانه ها و املاک در این شهر، قیمت بسیار بالایی را باید پرداخت کنید ولی در اوج ناباوری قیمت تمامی املاک شهر اندیشه در حدی مناسب است که هرروزه خریداران زیادی را از مناطق اطراف به خصوص شهر تهران به خود جذب می کند.

این همان دلیل محبوبیت املاک شهر اندیشه است که با همکاری فوق العاده مسکن کیان با سازندگان و مالکان املاک در اندیشه می توانید شما نیز از این موقعیت عالی بهره مند شوید.

چرا فاز سه؟

همانطور که گفته شد از ابتدا که مردم در شهر اندیشه ساکن شدند، ساخت و ساز و شهر سازی در این منطقه به شکلی پیش رفت که مناطق ویلایی و آپارتمانی به خوبی از یکدیگر تفکیک شدند و بخش ویلایی اندیشه نیز در فاز سه قرار گرفته است.

اگر قصد خرید ویلایی و املاک در فاز سه اندیشه را دارید می توانید با سکونت در این منطقه خیلی راحت به مرکز شهر تهران و کرج رفت و آمد داشته باشید که حدود ۲۰ دقیقه فاصله از اندیشه تا این دو شهر وجود دارد.

مخصوصا فاز سه که نزدیک ترین نقطه اندیشه به تهران و کرج محسوب می شود و از این محله راه های ارتباطی زیادی مثل تاکسی رانی و اتوبوس رانی و جاده های استانداردی تا مناطق مختلف مرکزی و شمالی شهر تهران آماده استفاده ساکنین می باشد.

فاز سه با خیابان های پهن، مجتمع های تجاری و اداری، مزاکر خدمات درمانی، فضای سبز بسیار زیاد و امکانات این چنینی به بهترین منطقه برای سکونت ویلایی نشین های غرب تهران تبدیل شده که ساکن اندیشه باشند و محل کار آن ها در تهران و کرج قرار داشته باشد.

همچنین اکثر ساکنین این محله نیز فرهنگیان و کارمندان شاغل در ادارات و کارخانجات استان تهران و شهر کرج هستند که همین مورد نشان می دهد که اگر در این دو شهر شاغل باشید اندیشه گزینه بسیار مناسبی برای سکونت است چون افراد زیادی با این موقعیت در این شهر ساکن هستند و رضایت خوبی را نسبت به سکونت در این منطقه دارند.

همچنین برای سرمایه گذاری مورد بسیار مناسبی است که با سرمایه ای بسیار کمتر از دیگر مناطق حومه ای شهر تهران می توانید در این منطقه اقدام به خرید یک ملک بسیار مناسب کنید و سود خوبی را به جیب بزنید.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک واحد آپارتمان بسیار مناسب برسید و تجربه ای بی نظیر را در زمینه خرید و فروش املاک در اندیشه تهران تجربه کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می باشد.

همینطور بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در اندیشه که با مشاورین حرفه ای و با تجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha