• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99070503430
  • منبع : جمعیت هلال احمر

رفع کامل معضلات گذشته هلال احمر زمانبر خواهد بود

رفع کامل معضلات گذشته هلال احمر زمانبر خواهد بود

رییس جمعیت هلال احمر گفت: یکی از مشکلاتی که در دوره های قبل در سیستم هلال احمر وجود داشت خروج برخی افراد از ریل حرکت و مسیر صحیح بود که با تزریق نیروهای جدید این مشکلات در حال حاضر تا حدودی برطرف شده اما رفع کامل معضلات گذشته کمی زمانبر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، کریم همتی صبح امروز در بازدید سرزده از شرکت سرمایه گذاری هلال ایران با تاکید بر لزوم بازدیدهای سرزده و بدون تشریفات از زیرمجموعه های هلال احمر به منظور نظارت کافی و انجام سریعتر امور، گفت: یکی از مشکلاتی که در دوره های قبل در سیستم هلال احمر وجود داشت خروج برخی افراد از ریل حرکت و مسیر صحیح بود که با تزریق نیروهای جدید این مشکلات در حال حاضر تا حدودی برطرف شده اما رفع کامل معضلات گذشته کمی زمانبر خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای اعتماد عمومی جامعه نسبت به فعالیت های هلال احمر با انجام پروژه های مفید و موثر، افزود: اصلاح آیین نامه ها و اساسنامه شرکت سرمایه گذاری هلال در صورت لزوم، حضور برخی اعضای شورای عالی در جلسات شرکت به عنوان اعضای هیات مدیره، برگزاری جلسات همفکری لازم در ساختمان صلح هلال احمر و با حضور مسئولان جمعیت از جمله دبیرکل از اصول اساسی ادامه کار شرکت سرمایه گذاری هلال است. هر مقدار که فعالیت های مالی شرکت، شفاف و صریح، در چارچوب قانون و با نظارت حداکثری باشد، اعتبار و اعتماد بالاتری نسبت به این شرکت در جامعه شکل می گیرد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، رییس جمعیت هلال احمر همچنین در ادامه خواستار اختصاص بخشی از سود انجام فعالیت های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری هلال به استان ها و همچنین، توجه ویژه به اتمام پروژه های نیمه تمام که با اعتبار کمتری قابل انجام است و با استفاده از ظرفیت استانداری‌ها و ... شد و گفت: هر کمک و حمایتی که لازم باشد، جمعیت هلال احمر از شرکت سرمایه گذاری هلال برای پیشبرد امور خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha