• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99070704782
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی

امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی

مدیرعامل بیمارستان میلاد با تشریح خدمت جدید این بیمارستان در راستای تسهیل ارائه خدمات نوبت دهی و درمانی گفت: تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به منظور دریافت نوبت ویزیت و نحوه ادامه درمان می توانند مدارک پزشکی و شرح حال خود را در پیام رسان واتساپ ارسال کنند که پس از بررسی، روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به آنها اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد حمزه زاده در این باره افزود: بیمه شدگان تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

وی ادامه داد: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.

وی افزود: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسرکشورکه نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha