• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99071007592
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

امنیت پیش نیاز توسعه کشور است

امنیت پیش نیاز توسعه کشور است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت، مقدمه و پیش نیاز توسعه کشور است، گفت: لازم است کارکنان نیروی انتظامی برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم و هدایت موثر ماموریت ها آمادگی همیشگی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع کارکنان پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: امنیت، نعمت بسیار بزرگ و ارزشمندی است از این رو کارکنان نیروی انتظامی خصوصا مجموعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور که در راستای تامین نعمت امنیت، آرامش و آسایش مردم شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند، انسان های ارزشمندی هستند چراکه آنها مهم‌ترین نیاز بشر را تامین می‌کنند.

وی افزود: امنیت مقدمه، پیش نیاز و بستر تمام پیشرفت ها و توسعه کشور است بنابراین کارکنان نیروی انتظامی باید قدر و منزلت و ارزش کار خود را که هم ردیف با عبادت ارزیابی شده است بدانند، مردم عزیز و انقلابی ما هم قدردان زحمات همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی کارکنان برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم همچنین مدیریت و هدایت موثر ماموریت‌ها ادامه داد: حفظ آمادگی و هوشیاری، پاسخگویی به مطالبات رده های تابعه و رسیدگی به درخواست مراجعان و تکریم ارباب رجوع و آموزش نیروهای زیرمجموعه از جمله تدابیر و امور مورد تاکید در نیروی انتظامی است که همه ما مکلف و موظف به اجرای کامل آن هستیم.  

سردار معصوم بیگی ادامه داد: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ماموریت های نیروی انتظامی و ویترین سازمان و نظام محسوب می شوند لذا در خط مقدم بودن نیازمند سرآمد بودن در نظم، اطاعت پذیری، آمادگی و پاسخگویی است.

ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری ناجا گفت: به هر میزان که از آموزش و تمرین های تخصصی برخوردار باشیم به همان میزان انگیزه، توان و آمادگی ما برای انجام ماموریت ها ارتقاء خواهد یافت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص اهمیت دوراندیشی اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند: "پیروزی و موفقیت در سایه دور اندیشی حاصل می شود"، این بیان ارزشمند مولای متقیان نشانگر اهمیت برنامه ریزی، آموزش و تمرین و ممارست برای حفظ آمادگی است لذا به تناسب شرایط، زمان و مکان باید توان خود را افزایش و به مرحله صد در صد برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: شایسته است کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت نه تنها از آمادگی کامل برخوردار باشند بلکه از منظر اخلاق، توانایی جسمانی، روحی و فکری نیز ورزیده و الگو باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha