• چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99090504034
  • منبع : شهرداری تهران

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری عنوان کرد

تلاش ­های مدیریت شهری در مهار بیماری کرونا بر پایه دانش و مطالعات/برگزاری جشنواره مدیریت شهری

 تلاش ­های مدیریت شهری در مهار بیماری کرونا بر پایه دانش و مطالعات/برگزاری جشنواره مدیریت شهری

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری با اشاره به عدالت، شفافیت و دقت نظر علمی به عنوان رویکرد اصلی در انتخاب آثار دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری از بررسی 4115 اثر در فرآیند داوری این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مظفر صرافی دبیر علمی جشنواره در جلسه برخط کمیته­ داوری دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری که با حضور محمد حسین بوچانی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، روسای کمیته‌های علمی و دبیران گروه های تخصصی جشنواره برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری گسترده در داوری این رویداد علمی افزود: مشارکت گسترده پژوهشگران و مراکز علمی، علیرغم شرایط ناشی از کرونا بیانگر این است که چرخه پژوهش و نوآوری جریان دارد و پژوهشگران رسالت انسانی و علمی خود را در هر شرایطی انجام خواهند داد.

صرافی با اشاره به محور تاب ­آوری شهری افزود: امیدواریم این پژوهش­ها بتواند فصل آغازین برنامه­ریزی و حرکت به سوی شهرهای ایمن و تاب آور باشد.

در ادامه این جلسه محمدحسین بوچانی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره بیان کرد: تلاش­های مدیریت شهری در مهار بیماری کرونا بر پایه دانش و مطالعات انجام شده بوده است و پژوهشگران در این مسیر همواره نقش مشارکتی و فعالانه­ ای داشته ­اند و تلاش داریم نتیجه فعالیت­های اجرایی در جشنواره ارایه شود.

وی در ادامه با اشاره به محور ویژه جشنواره بیان کرد: هر سال رویکردی تخصصی به عنوان محور جشنواره قرار خواهد گرفت. سال گذشته موضوع نوآوری در فضای شهری انتخاب شد و امسال نیز با توجه به شرایط موجود کشور، موضوع تاب­ آوری شهری به عنوان محور ویژه جشنواره دوازدهم انتخاب شده است.

بوچانی افزود: عدالت، شفافیت و دقت نظر علمی، رویکرد اصلی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در انتخاب آثار است و با تفویض اختیارات کامل به هیات داوران جشنواره، آثاری انتخاب خواهند شد که بتواند تاثیرات جدی برای شکوفایی شهری داشته باشند.

وی گفت: در ارزیابی و داوری 4115 اثر علمی 118 نفر از اساتید برجسته دانشگاهی با اختیارات کامل و تخصص­های متفاوت مشارکت دارند و تلاش داریم که این رویداد علمی را به استانداردهای جهانی نزدیک تر کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره امسال به صورت برخط برگزار می شود، یادآور شد: راه ­اندازی پرتال جشنواره باعث شفافیت بیشتر، مستندسازی و تسریع در فرایندها شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، در ادامه این جلسه روسای کمیته های علمی جشنواره نکاتی را در خصوص آثار دریافتی در محورهای تخصصی ارائه کردند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد تصمیمات اخذ شده توسط دبیرخانه جشنواره پیگیری گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha