• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1403022316649
  • خبرنگار : 71635

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «زهرا گلپایگانی» را به عنوان مشاور اجتماعی وزیر منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به زهرا گلپایگانی آمده است:

«اینک که همکار گرامی سرکار خانم دکتر خادمی در سنگر دیگری آغاز خدمت نموده است، با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند علمی سرکارعالی در حوزه سیاست گذاری فرهنگی و نظر به شناخت از توانایی، تعهد و روحیه انقلابی­تان، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اجتماعی وزیر» منصوب می‌­شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال، ضمن تعامل با سایر وزارت­خانه­‌ها، سازمان‌ها و نهادها و با بهره‌گیری از ظرفیت حوزه­‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت نیل به اهداف و تحقق مأموریت­‌های محوله در حوزه اجتماعی و با امعان نظر به موارد ذیل ان شاالله قرین توفیق و تأیید باشید:

۱. برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه مسائل اجتماعی اولویت‌دار کشور با تاکید بر سرمایه‌های اجتماعی، جمعیت، زنان و خانواده با ایجاد پیوند میان حوزه فرهنگ و اجتماع از طریق ظرفیت‌های قانونی و اجرایی وزارت متبوع

۲- برنامه‌ریزی در مسیر تحقق مدیریت استعدادها و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی حوزه فرهنگ و هنر جهت حل مسائل اجتماعی کشور

۳-برنامه‌ریزی راهبردی جهت بهره­‌گیری از ظرفیت‌های علمی و نظری مرتبط با حوزه‌های مأموریتی

۴- برنامه‌ریزی جهت فعال­سازی ظرفیت‌های مردمی حوزه‌های اجتماعی با تاکید بر فعالیت‌های پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی

همچنین توقع دارم مسائل حوزه زنان در سطح وزارت‌خانه و در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را با دقت و جدیت دنبال نمایید. تشکیل شورای امور بانوان وزارت‌خانه هم مورد انتظار است. مزید توفیق سرکارعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی­عصر(عج) و راهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله­العالی) از خداوند منان خواستارم.»

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زهرا گلپایگانی دانش‌آموخته دکترای رشته سیاستگذاری فرهنگی از دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است.

وی دارای سابقه فعالیت علمی و اجرایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده، مدیریت تحول، رسانه و ارتباطات بوده و در کارنامه فعالیت‌های او همکاری با سازمان‌های مختلف فرهنگی کشور و مدیریت در بخش‌های مختلف ساختاری اعم از منابع انسانی، آموزش، فرهنگی و پژوهش وجود داشته و سوابق وی مؤید پژوهشگری و مدیریت پروژه‌های مختلفی در حوزه سیاست‌گذاری و خط مشی گذاری، بازنمایی ظرفیت‌های کشور در فضای بین‌الملل در قالب فرهنگ و هنر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی سرمایه‌های اجتماعی و به صورت خاص و متمرکز مدیریت استعداد در سازمان‌های فرهنگی کشور دیده می‌شود.

همکاری اجرایی وی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این تعامل و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، کارگروه زنان و خانواده وزارت و دفتر اجتماعی این سازمان است.

پیش از این عاطفه خادمی در این سمت عهده دار مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که در حال حاضر به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha