• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403022316936
  • خبرنگار : 71342

یک مثلث خائنانه و تاثیر هیتلر بر دو خانواده

روایت‌هایی از یک خیانت سه‌گانه، تاثیر هیتلر در سرنوشت دو خانواده ایرانی اینها مجموعه‌ای از اتفاقات نمایشی است که این روزها مرکز تئاتر هامون، نظاره‌گر آن است.

به گزارش ایسنا، تئاتر «هامون» این روزها میزبان گروه‌های جوان است که به تازگی اجرای خود را در این تئاتر آغاز کرده‌اند.

بر همین اساس، از روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه  ۲ نمایش «مَثلِث» به کارگردانی قیس یساقی و «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» کار دلارام موسوی اجرای خود را در این سالن آغاز کرده‌اند و نمایش «دشمن خدا» کار مجید عراقی هم جمعه به اجرای خود پایان داد.

 شروع اجراهای روزانه در تئاتر «هامون»، با اجرای نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» نوشته مشترک دلارام موسوی و سروین کیانی است که با کارگردانی دلارام موسوی اسفند سال گذشته در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفت.

این نمایش روایتگر داستان زندگی دو خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

این اثر نمایشی با بازی سیما ‌غلامی، محمدعلی ‌براتی، نیلوفر جبار زارع، علی ‌حدادی، فرزانه ‌سیری، علیرضا ‌ولی ‌پور، محمد جهانشاهی هر روز ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود.

و اجرای دیگر این تماشاخانه، به نمایش «مَثلِث» به کارگردانی قیس یساقی اختصاص دارد؛ نمایشی که سال گذشته ابتدا در جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی تهران مبارک روی صحنه رفت و جوایز گوناگونی را از آن خود کرد. سپس زمستان سال گذشته در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

یک مثلث خائنانه و دروغ‌هایی که برملا می‌شود

 متن این نمایش نوشته مشترک فواد زیدانلویی، قیس ‌یساقی، محمدجواد ‌مهدیان است و در خلاصه داستان آن آمده: هرقلمرویی شاهی دارد و هر شاهی خائنی، «مَثلِث» داستان خیانت یک مرد وفادار به شاه و داستان خیانت یک شاه وفادار به مرد و داستان خیانت یک زن وفادار به مرد و شاه است. یک مثلث خائنانه که در دل یک پاساژ اتفاق می‌افتد و هیچکس پایان آن را نمی‌داند جز سه برادر سرنوشت و سه نویسنده اثر!

بازیگر این نمایش امیرحسین ‌بلندی است و بازی‌دهندگان و صداپیشگان آن محمدجواد ‌مهدیان و قیس ‌یساقی هستند.

این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۴۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha