• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۶ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 96041508208
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

احمدی‌پور:

رسانه‌های ترکیه در معرفی "تبریز ۲۰۱۸" نقش پررنگی دارند

رسانه‌های ترکیه در معرفی "تبریز ۲۰۱۸" نقش پررنگی دارند

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: رسانه های ترکیه در معرفی رویداد تبریز ۲۰۱۸ نقش پر رنگی دارند.

به گزارش ایسنا،زهرا احمدی‌پور در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران رسانه‌ای کشورهای اسلامی به اهمیت برقراری ارتباط موثر با کشورهای همسایه از جمله ترکیه اشاره کرد و گفت: گردشگری پیام‌آور صلح است و مدیران رسانه‌های ترکیه می‌توانند زیبایی‌های تبریز را به هموطنان و مخاطبان خود نشان دهند تا زمینه همکاری و فرصت جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری برای تبریز و آذربایجان‌شرقی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ایران و ترکیه از لحاظ فرهنگی شباهت‌های زیادی را با هم دارند، خاطرنشان کرد: با افزایش آشنایی دو کشور با یکدیگر از طریق رسانه‌ها، می‌توان شاهد برگزاری هر چه بهتر تبریز ۲۰۱۸ باشیم.

احمدی‌پور در بخشی از سخنان خود اسلام هراسی و ایران هراسی را از جمله برنامه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: دشمنان با دامن زدن به اختلافات و ایجاد خشونت بین مسلمانان می‌خواهند کشورهای اسلامی را تضعیف کنند و با ایجاد شکاف، آنان را از هم دور کنند. 

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بیشتر منابع کشورهای اسلامی برای رقابت با یکدیگر تلف می‌شود و دشمنان کاری کرده‌اند که این کشورها خودشان با یکدیگر بجنگند.

وی توسعه گردشگری را در ایجاد تعامل و آشتی بین ملت‌ها، ضروری دانست که می‌تواند بسیاری از اختلافات بین ملت‌ها را حل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha