• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400013017651
  • خبرنگار : 71505

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد

انسجام دستگاه ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی درشهرستان ری

انسجام دستگاه ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی درشهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از شکل گیری انسجام میان دستگاه های مختلف برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری خبر داد و گفت: با مدیریت، سلامت و تعهد کاری اعضای ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری، در ایام پایانی سال ۱۳۹۹ و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ ساخت و ساز های غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی بصورت مطلوبی کنترل شد.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان ری گفت: قطعا راه اندازی سامانه صدور مجوز توسط دولت حرکتی تاثیرگذار برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییرکاربری ها بوده است. در حقیقت در راستای کاهش ساخت و ساز غیرمجاز با تغییر لایحه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی توسط دولت، برای سودجویان و متخلفان ساخت و ساز های غیر مجاز، جرم انگاری و مجازات لحاظ شده است.

وی افزود: به حمدالله امروز با ایجاد تعامل بین بخشداران، شهرداران، اداره جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و از همه مهمتر دستگاه قضایی شاهد انسجام و یکصدایی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان ری هستیم.

وی ادامه داد: البته دستگاه های اجرایی باید در کنار جلوگیری و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، تحقق شعار سال را نیز در اولویت کار قرار دهند و هر جا که لازم باشد روند تولید را تسهیل کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به روند ساخت و سازهای غیر مجاز توسط افرادی سودجو در برخی شهرها تاکید کرد: این روند باید با جدیت دستگاه های اجرایی رصد و با نظارت های مستمر آنان متوقف و از هر گونه تغییر کاربری اراضی زراعی و تخریب و تعرض به اراضی ملی جلوگیری شود. با مدیریت، سلامت و تعهد کاری اعضای ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری، در ایام پایانی سال ۱۳۹۹ و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ ، ساخت و ساز های غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی بصورت مطلوبی کنترل شد و امیدواریم این روند اثربخش ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha