• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۲:۳۷
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1400020100041
  • خبرنگار : 71263

شکست مایکروسافت در خرید یک پیام رسان محبوب

شکست مایکروسافت در خرید یک پیام رسان محبوب

پلتفرم پیام رسانی دیسکورد مذاکرات فروش با مایکروسافت را خاتمه داد و قصد دارد به رشد کسب و کار خود به عنوان یک شرکت مستقل متمرکز شود.

به گزارش ایسنا، دیسکورد که چت صوتی، ویدیویی و متنی فراهم می کند، محبوب گیمرهای ویدیویی است و از زمان راه اندازی شدن این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵، در میان سایر کاربران هم محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم پیام رسان به تازگی قابلیت مشابه کلاب هاوس به نام "استیج چنل" را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد رویدادهای صوتی برای مخاطبانشان برگزار کنند.

رویترز در مارس گزارش کرده بود که غول نرم افزاری مایکروسافت سرگرم مذاکره برای خرید دیسکورد به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد دلار است.

پاندمی کووید ۱۹ چشم انداز شرکت‌های بازی را تقویت کرده زیرا مردم در دوران قرنطینه به منظور سرگرمی بیشتر به بازی‌های ویدئویی روی آورده اند. مایکروسافت هفته جاری راه اندازی نسخه آزمایشی بتای سرویس بازی ایکس باکس کلود را اعلام کرد که در رایانه های ویندوز ۱۰ و آیفون و آی پد اپل قابل دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، دیسکورد که تا دسامبر حدود هفت میلیارد دلار ارزش داشت، پلتفرمی است که کاربران در آن به هماهنگی فعالیتهای گروهی مانند بازیها و و حتی مهمانی های مجازی می پردازند و  ماهانه بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha