• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400022215506
  • خبرنگار : 71496

انصارالله خطاب به اعراب: ۴۰ سال است از فلسطین صحبت می‌کنید و اتفاقی نیفتاده، جدی باشید

انصارالله خطاب به اعراب: ۴۰ سال است از فلسطین صحبت می‌کنید و اتفاقی نیفتاده، جدی باشید

یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ملت‌های عربی باید به مسؤولیت خود در حمایت از فلسطینی‌ها عمل کنند.

به گزارش ایسنا، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: ما برای اینکه اسرائیل را بابت تصمیمات و حملاتش پشیمان کنیم، باید در تمامی سطوح دست به دست هم داده و با هم متحد شویم.

البخیتی گفت: ما در یمن به این دلیل که حامی فلسطین هستیم، مورد هدف قرار گرفتیم، غرب با ایجاد اختلافات فرقه‌ای به کشورهای ما نفوذ می‌کند تا ما را از مساله فلسطین منحرف کند.

این عضو شورای سیاسی انصارالله در ادامه تاکید کرد: ملت‌های عرب باید چالش فعلی را به فرصتی برای پیروزی تبدیل کنند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز به نوبه خود اظهار کرد: با وجود محاصره و گرسنگی در یمن که ناشی از جنگ علیه ملت ما است، حاضریم هر مبلغی که می‌توانیم را برای کمک به برادران‌مان در فلسطین تقدیم کنیم.

الحوثی در ادامه گفت: به کشورهای متخاصم می‌گوییم به جای اینکه شبه‌نظامیان تروریست را مجهز به سلاح کنید تا مردم ما را به قتل برسانند و تمامی منابع و زیرساخت‌های کشورمان را هدف قرار دهند، پول‌ها و سلاح‌هایتان را به گروه‌های فلسطینی داده و از آنها حمایت کنید.

این رهبر انصارالله یمن خطاب به کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: ۴۰ سال است که از فلسطین صحبت می‌کنید و ما هیچ طوفانی را علیه رژیم صهیونیستی شاهد نبودیم، در مورد مساله فلسطین جدی باشید، ما می‌خواهیم شاهد اقدامات و موضعگیری‌هایی از سوی شما با پول‌ها و سلاح‌هایتان باشیم.

او در پایان نیز تاکید کرد: ما از امروز طبق دستورالعمل رهبرمان عبد الملک الحوثی کمک‌های نقدی خود برای فلسطین را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha