• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1400031711955
  • منبع : شهرداری تهران

سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود
عکس تزئینی است

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست و در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را برگزار می‌کند.  

به گزارش ایسنا، به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست در جهت عمل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را به نحو تکامل یافته و مؤثرتری با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و آژانس عکس تهران و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار می‌شود.

این مسابقه رویدادی برای ارتقای آگاهی مردم نسبت به تنوع زیستی تهران است و اهمیت حفاظت و حراست از زیستگاه‌های طبیعی پایتخت و تداوم بقای گونه‌های گیاهی و جانوری را به عنوان سرمایه های طبیعی شهر آشکار کرده و در تلاش است از آسیب به گونه‌ها و تخریب زیستگاه آن‌ها جلوگیری کند.

بنابر این گزارش سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران در چهار محور تنوع زیستی جانوری و گیاهی به عنوان بخش‌های اصلی، تنوع زیستی و ابعاد مختلف زندگی شهری به عنوان بخش نگاه نو و تنوع زیستی غیر بومی و تأثیرات آن بر زیست بوم تهران (اعم از جانوری و گیاهی) به عنوان بخش نگاه ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ مردادماه با مراجعه به سایت  tehranpicturefestival.ir سامانه فراخوان‌ها و جشنواره‌های آژانس عکس تهران، آثار خود را ارسال کنند.

اداره‌ کل محیط زیست و توسعه ‍‍پایدار شهرداری تهران فراخوان سومین مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را اعلام کرد. متن فراخوان را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای ‌پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha