• پنجشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401070602619
  • خبرنگار : 30188

صفر تا صد تسمه نقاله

صفر تا صد تسمه نقاله

امروزه در سیستم‌های انتقال (نوار نقاله - conveyor) برای جابجایی مواد یا کالا مستلزم استفاده از  تسمه نقاله و سایر تجهیزات هستیم، که این مجموعه واحد، نوار نقاله نامگذاری شده است. تسمه نوار نقاله‌ها از نظر جنسی در انواع مختلفی اعم از لاستیکی، پی وی سی، پی یو، مدولار، توری فلزی، پن زنجیری، تسمه زنجیری، تسمه استیل، مش نسوز و غیره دسته‌بندی می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از مجموعه امید عمران سهند، برخی از تسمه نقاله‌ها که این کمپانی واردکننده و توزیع مستقیم محصول را به دنبال دارد، معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 04134316055  و   09149169630 و 09142178355

خصوصیات تسمه نقاله‌ها (conveyor belt):

در جامعه مدرن علاوه بر مکانیزه بودن خطوط تولید و انتقال، تسمه نقاله‌ای که انتخاب می‌گردد باید با خصوصیات محصول و سیستم انتقال تطابق داشته باشد. و دارای ویژگی‌هایی همچون:

  • مقاوم در برابر دما، اسید، روغن و پیری باشد (تسمه نقاله لاستیکی).
  • آنتی الکترواستاتیک، ضد جرقه، بهداشتی و قبل تمیز کردن باشد (تسمه پی وی سی).
  • بهداشتی، قابل شستشو، ضد اسید و دما، فلت و باز باشد (تسمه مدولار).
  • آنتی باکتریال و ضد قارچ، قابل شستشو، ضد فاسد باشد (تسمه پی یو).
  • مقاوم در برابر حرارت، ضد زنگ، قابل شستشو و آبکشی باشد (تسمه توری فلزی).
  • مقاومت در برابر خستگی، پیری، کشش و قدرت بالا، مقاوم در برابر حرارت باشد (تسمه نقاله زنجیری).
  • مقاومت دمایی تعریف شده، باز و نسوز، بهداشتی و قابل تمیز کردن باشد (تسمه نسوز).
  • و سایر خصوصیات ملزوم.

تسمه نقاله لاستیکی:

تسمه نقاله لاستیکی همانطور که آشنایی دارید برای استفاده در معادن، صنایع فولاد، پتروشیمی و سایر صنایع برای انتقال مواد اولیه و خردایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تسمه از نظر عرض، ضخامت، قدرت کششی، گرید (ضد روغن- ضد دما – ضد اسید و غیره)، تعداد لایه و زمان پیری دارای انواع مختلفی است و از نظر قیمتی بین محصولات رقابت ایجاد می‌کند. برای اینکه اطلاع داشته باشید که کدام نوار لاستیکی برای صنعت شما بهتر است، با ما در تماس باشید : 04134316055  و  09149169630

تسمه نقاله پی وی سی :

صفر تا صد تسمه نقاله

یکی دیگر از پرکاربردترین نوارهای نقاله، تسمه pvc است که در صنایع غذایی و سبک با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، این بلت نوار نقاله از نظر: عرض، رنگ (سفید، سبز، مشکی و غیره)، تعداد لایه، نوع گرید، ضخامت، قدرت کشش و پیری و خواص دیگر از جمله آنتی الکترواستاتیک بودن از نظر قیمت تفاوت بوجود می‌آورد. برای اطلاع از قیمت‌ها تماس بگیرید.

تسمه مدولار:

صفر تا صد تسمه نقاله

یکی از بلت‌هایی که کاربرد بیشتری در صنایع غذایی و نیمه سنگین و سبک دارد و معروف به تسمه پلاستیکی یا مدولار است، در مجموعه امید عمران سهند تولید و بفروش می‌رسد. این بلت از نظر عرض، گام، ضخامت، طراحی و شکل دهی، قدرت کششی ، گریدهای متنوع (ضد اسید، ضد دما، ضد سایش و آبگیری) در استانداردهای جهانی تولید و بفروش می‌رسد، جهت ثبت سفارش و خرید با ما در ارتباط باشید.

تسمه برزنت:

نوع دیگر از تسمه‌هایی که جهت بالابری و انتقال مواد در سیستم‌های انتقال و الواتور کاربرد دارد، تسمه برزنت  است که از نظر: تعداد لایه، ضخامت، قدرت کششی و میزان اونس که در بیشتر موارد از این مورد چشم پوشی می‌شود، در صنایع مختلف استفاده و کاربرد دارد. برای خرید این محصول با قیمت مناسب تماس بگیرید.

تسمه توری :

صفر تا صد تسمه نقاله

مدل دیگری از تسمه نقاله‌ها که از آن به عنوان تسمه فلزی یاد می‌شود، کاربرد مختلفی در صنایع شیمیایی، خودرو، فورجکاری، خشک و سرد کردن، آبکشی و انتقال به بیرون، کوره‌های پخت و بسته‌بندی و سایر صنایع دارد. ما این محصول را نسبت به سفارش و زمینه‌کاری مشتریان در عرض، تعداد لایه، جنس مفتول، گام و مارپیچ استاندارد، بغل زنجیردار تولید و با قیمت مناسب روانه بازار می‌کنیم. جهت برخورداری از خدمات مشاوره و ثبت سفارش با همکاران ما تماس بگیرید.

تسمه نسوز:

حالت دیگری از بلت‌ها که در صنایع سبک و غذایی، چاپ و خشک کردن و سیار زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تسمه نسوز است که گرید تفلونی و نچسب دارد. این محصول طبق سفارش مشتری کنار دوزی و انواع اتصالات را جهت کارایی بهتر به خود اختصاص می‌دهد.

مفتخریم از اینکه شرکت امید عمران سهند را برای خرید انتخاب کرده‌اید، از تماس و خرید شما متشکریم: 09149169630

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha