• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1402050905679
  • منبع : سازمان اسناد و کتابخانه ملی

هماهنگی برای ارتقای امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی

هماهنگی برای ارتقای امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی

مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برگزاری جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی برای بررسی راهکارهای افزایش امنیت محدوده پیرامونی کتابخانه ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، امیرحسین آزادی وفا مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان‌های این سازمان با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با مرجع قضایی و انتظامی گفت: از مدت‌ها قبل در سازمان اسناد و کتابخانه ملی موضوع ارتقای امنیت منطقه مطرح بود و پیگیری‌های لازم انجام شده بود و در دوره جدید، همکاران اداره کل حراست با پیگیری‌های خود درصدد بهبود وضعیت هستند. در همین جهت با ورود دادگستری کل استان تهران جلسه‌ای برگزار شد.

مدیر کل امور حقوقی، مجلس و استان‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران با اشاره به رویکرد تعاملی مراجع قضایی و انتظامی در این نشست افزود: در جلسه‌ای که با حضور سرپرست ناحیه سه دادسرای تهران و رئیس کلانتری ۱۰۳ تهران برگزار شد، مقرر شد با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران نسبت به نصب دوربین در محل‌های حساس و دارای زیرساخت اقدام شود، همچنین نیروی انتظامی با راه‌اندازی کانکس نسبت به استقرار ماموران پلیس اقدام کند.

او برقراری گشت موتورسوار پلیس در محدوده پیرامونی کتابخانه ملّی و فرهنگستان‌ها و باغ کتاب را  دیگر تصمیم اتخاذشده در این نشست خواند.

بر اساس این گزارش، در پی تشدید مراقبت نیروهای حراست سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، در هفته‌های گذشته یک مورد مشکوک شناسایی شد. این فرد از کارکنان شرکت‌های پیمانکاری بود که بلافاصله پس از تحقیق و مصاحبه تخصصی و مکشوف شدن موضوع ارتکاب جرم به مقام انتظامی تحویل داده شد.

 در این زمینه بخوانید:

توضیح کتابخانه ملی درباره سرقت از خودروها

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha