• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402062113335
  • خبرنگار : 71461

مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار می‌شود

دبیر اجرائی دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام از برگزاری اختتامیه این سوگواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام جواد رحیمی -دبیر اجرائی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)- ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام با دبیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران در شش بخش برگزار شد که در نهایت با اعلان ۶۴ نفر برتر و ۳۲ نفر شایسته تقدیر به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع ابتدای خیابان معلم، با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیران ارشد صدا و سیما و دیگر مدعوین برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهداء جوایز نقدی، لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

به گفته وی؛ ادامه داد: مجموع آثار ارسالی به این دوره از سوگواره بیش از دوازده هزار اثر بود، همچنین جوایز اهدائی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال است.

دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه السلام دارای بخش‌های اصلی همچون "متون ادبی" به دبیری و خادمی شعبه خراسان دفتر تبلیغات اسلامی، "رسانه های تصویری" به دبیری و خادمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، صوت و رادیو" به دبیری و خادمی رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران، "کنشگری عاشورایی" به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، "گرافیک" به دبیری و خادمی شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی و "رسانه های خبری" به دبیری و خادمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha