• شنبه / ۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402100200946
  • خبرنگار : 71461

نکوداشت بانوان فعال در عرصه ستایشگری برگزار شد

نکوداشت بانوان فعال در عرصه ستایشگری برگزار شد

آیین تکریم ‌بانوان پیشکسوت حسینی(ع) با عنوان «بانوان بهشت» امروز دوشنبه دوم دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- حجت الاسلام والمسلمین باباخانی-رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی- مریم حاج عبدالباقی-کارشناس مسائل دینی- و بانوان فعال درعرصه ستایشگری اهل بیت(ع) در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با تقدیر و تشکر از بانوان فعال در این عرصه اظهار کرد: دراین مراسم با بیان اینکه ریشه عشق و ارادت این بانوان مشخص است همه چی از خانه گلی حضرت زهرا(س)  شروع شد که سیده نساء عالم است. حضرت جلسه روشنگر و تبین‌گر و جریان ساز راه می‌انداختند و حتی گاهی دسته عزا را بر سر مزار شهدای احد می‌برند تا حقایق برای مردم مشخص شود. این بانوان ادامه دهنده راه حضرت باشند و روشنگری را در جامعه  با رعایت دستوالعمل‌های اسلامی داشته باشند.

در ادامه برنامه با حضورحجت الاسلام قمی، حجت الاسلام والمسلیمن باباخانی، محمدی- طراح و شاعر در عرصه رویدادهای مذهبی و چند تن از مداحان پیشکسوت از نشان «فاطمه» برای تقدیراز ‌پیشکسوتان بانو درعرصه ستایشگری رونمایی شد.

نکوداشت بانوان فعال در عرصه ستایشگری برگزار شد

در ادامه طالبی - مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی- نیز در سخنانی بیان کرد:امروز با زحمات بنیاد دبل خزاعی این جمع شکل گرفته و امیدواریم این حرکت نمادین آغازی برای ارتقا بانوان در عرصه ستایشگری باشد. بانوان مداح طلایه‌دار و راویان قیام توحیدی مردم در انقلاب هستند.

وی یادآور شد: امروز باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت بانوان ستایشگر شود و آنها بتوانند به واسطه قرآن کریم به صورت بهتری در خدمت نسل جوان باشند و با زبان اثرگذار پیام انقلاب و شهدا را بیان کنند. این بانوان راه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) را در پیش گرفته‌اند و امیداوریم در این عرصه موفق شوند.

نکوداشت بانوان فعال در عرصه ستایشگری برگزار شد

در ادامه این مراسم گروه سرود دختران فاطمی به اجرای برنامه پرداختند و در ادامه سید علی سادات رضوی - مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) - نیز به اجرای برنامه پرداخت. در پایان مراسم از ۱۲ نفر از بانوان پیشکسوت درعرصه ستایشگری تجلیل شد.

 اسامی آنها به شرح زیر است؛ عترت خاموشی، هدیه قبیشی، احلام محسن مرتضی، مقدس فراخوانی، مریم حاج عبدالباقی، فاطمه نعمت‌زاده و مهناز عسگری ازسوی سازمان تبلیغات اسلامی نشان "فاطمه" به آنها تعلق گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha