• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402111611969
  • خبرنگار : 71461

حجت‌الاسلام عادل:

باید به سمت اقناع‌سازی افکار عمومی در حوزه عفاف و حجاب برویم

باید به سمت اقناع‌سازی افکار عمومی در حوزه عفاف و حجاب برویم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف با توجه به تنوع مخاطبان، اجرای برنامه های مختلفی در زمینه عفاف و حجاب در نظر دارد، گفت: باید به سمت اقناع‌سازی افکار عمومی در حوزه عفاف و حجاب برویم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل -معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه- طی سخنانی در جلسه ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه عفاف و حجاب که با حضور هیئت بازرسی وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در زمینه عفاف و حجاب گفت: ایشان در وصیت‌نامه‌ خویش، رمز بقای انقلاب اسلامی را رمز پیروزی انقلاب می داند و رمز پیروزی، ایمان و وحدت کلمه بود. ایمان، التزامات عملی دارد که یکی از این التزامات، حجاب و عفاف است و حجاب بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی یک واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی با بزرگنمایی نقاط ضعف و کوچک شمردن نقاط قوت است، اظهار کرد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و این موضوع، امروز بحث جدی و مهم کشور است. در این راستا در نظر داریم در آستان مقدس امامزادگان امسال جشن امید و اقتدار را برگزار کنیم.

حجت الاسلام عادل افزود: سازمان اوقاف با توجه به تنوع مخاطبان، اجرای برنامه‌های مختلفی در زمینه عفاف و حجاب در نظر دارد که از جمله آنها می‌توان به اعزام تقریبا ۵۰۰ مبلغ همراه با محتوای غنی در موضوع جهاد تبیین به بقاع متبرکه، توزیع کتاب «شبهات پرتکرار» که بازخورد خوبی داشته، در حوزه دیجیتال نیز ارائه محتواهای مفید در سایت راسخون که این محتواها برای همگان در دسترس است و ...اشاره کرد.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در اعتاب مقدس اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف با اجرای طرح قرار دوازدهم توانسته ملزومات حجاب را میان مردم توزیع کند و این اقدام باید تقویت شود. باید به سمت اقناع سازی افکار عمومی در حوزه عفاف و حجاب برویم.

جعفرصدری -رئیس هیات بازرسی سازمان اوقاف- نیز اوقاف را جزء بهترین سازمان‌های فعال در امر حجاب و عفاف برشمرد و تاکید کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد سازمان اوقاف در بسیاری از عرصه ها تلاش‌های زیادی به خرج داده و محاسن متعددی را در فعالیت‌های این مجموعه شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: مجموعه فعالیت های سازمان اوقاف در زمینه فرهنگ حجاب باید به مردم معرفی و اهمیت دستاوردهای متعدد این نهاد تبیین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha