• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403030704635
  • منبع : بنیاد شهید

نشست شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران برگزار شد

نشست شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران برگزار شد

دویست و چهاردهمین نشست شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران با هدف بررسی برنامه عملیاتی و فعالیت‌های سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۷ خرداد ماه در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رضا رحیمی نسب، سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه جانسوزی که برای شهدای خدمت و در راس آن رییس‌جمهور شهید اتفاق افتاد، گفت: این مصیبت درد بزرگی بود، آیت‌الله رییسی مثل دیگر شهدا دارای مکتب و سیره خاصی بود، در حالی که سالیان طولانی این نوع مدیریت در کشور دستخوش تغییرات شده بود و بیشتر مدیران بروکرات شده بودند، نیاز بود که فرد بزرگی بیاید و این باورها را دستخوش تغییرات کند.

رحیمی نسب با بیان اینکه آیت‌الله رییسی از جنس مدیریتی بود که همواره پیش‌قراول بود و دیگران را هم به سمت خودش می‌کشید، اظهار کرد: به دلیل همین شیوه مدیریتی، به فیض شهادت نائل شد و امیدوارم ما نیز ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی با اشاره به اینکه این نشست جهت تعیین و تصویب برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ برگزار شده است، تصریح کرد: ما برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ را بر اساس خط‌مشی مدیران عالی سازمان تدوین کردیم.

وی ادامه داد: در این مبحث ۲۵ برنامه عملیاتی و ۸۵ فعالیت را در نظر گرفتیم که نشات گرفته از نظرات معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است. امسال نیز به صورت جزئی تر به موضوعات پرداخته شده است، در عین حال شاخص برنامه عملیاتی برای هر واحد تعریف و ابلاغ خواهد شد و سپس فعالیت‌ها قید می‌شود و در انتها نیز مستندات قانونی وجود دارد که عنوان شده و از آن می‌توانید استفاده کنید.

رحیمی نسب بیان کرد: یادگاری ما از رییس‌جمهور شهیدمان همین سفرهای استانی بود که امیدواریم دولت بعدی نیز ادامه دهنده راه این عزیزان باشد.

همچنین در این نشست تعدادی از مشاوران وزرا در دستگاه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha