• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8506-08561
  • خبرنگار : 71012

سيما تيرانداز در آخرين تصويرهاي «حلقه سبز»: بازيگر بادقت به خوبي مي‌تواند در كارهاي «حاتمي‌كيا» بدرخشد مخاطبان تلويزيون گسترده‌تر و عجيب‌تر از سينما هستند

سيما تيرانداز در آخرين تصويرهاي «حلقه سبز»: 
بازيگر بادقت به خوبي مي‌تواند در كارهاي «حاتمي‌كيا» بدرخشد
مخاطبان تلويزيون گسترده‌تر و عجيب‌تر از سينما هستند

سيما تيرانداز كه به تازگي بازي در سريال « حلقه سبز» را به پايان رسانده است، درباره‌ي همكاري با ابراهيم حاتمي‌كيا گفت: كار با آقاي حاتمي‌كيا بسيار لذت‌بخش است، چرا كه به بازي و بازيگر اهميت بسياري مي‌دهند.

اين بازيگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، كار در پروژه‌اي به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا را از آرزوهاي خود برشمرد و افزود: در كار او، تمام مسائل در گروهي ديده شدن، بازي بازيگر است. اگر بازيگر دقت داشته باشد، مي‌تواند به خوبي در كارهاي حاتمي‌كيا بدرخشد.

تيرانداز درباره‌ي لوكيشن‌هاي متعدد سريال و دشواري‌هايي كه كار در چنين پروژه سنگيني براي بازيگر به همراه دارد، خاطرنشان كرد: ‌دشواري‌ها كه بسيار است. 9 ماه همكاري مداوم با اين سريال، در كنار دقت و وسواسي كه آقاي حاتمي‌كيا به خرج مي‌دهند، بر سختي كار مي‌افزايد.

ما هر سكانس را دو بار تمرين مي‌كرديم و روزي كه قرار بود تصويربرداري انجام شود هم يك تمرين ديگر داشتيم. دو - سه ساعت طول مي‌كشيد كه دكوپاژ انجام و سكانس گرفته شود.

بازيگر «حلقه سبز» در عين حال گفت: همكاري با آقاي حاتمي‌كيا حسن‌هاي زيادي دارد.

سيما تيرانداز به اين پرسش ايسنا كه آيا پس از اتمام فيلمنامه بازي در سريال «حلقه سبز» را آغاز كرده است، پاسخ منفي داد و افزود: 10 قسمت از فيلمنامه نوشته شده بود كه در مقابل دوربين حاضر شدم.

وي درباره مشكلاتي كه كامل نبودن فيلمنامه براي بازيگر به همراه دارد، متذكر شد: تا به حال اتفاق نيفتاده كه در سريالي بازي كنم كه فيلمنامه تمام نشده باشد. البته در «حلقه سبز» جريان كاملا فرق مي‌كرد و خط سير داستان كاملامشخص بود. مهم اين است كه بازيگر بداند قرار است چگونه بازي كند.

اين بازيگر در پاسخ به پرسش ديگري درباره اين كه بازي در سينما، تئاتر يا تلويزيون را ترجيح مي‌دهد، گفت: سينما ماندگاري و حساسيت‌هاي بيشتري دارد و از مخاطب خاص خود برخوردار است. مخاطب سينما بين‌المللي است در حالي كه كه سريال تلويزيوني تنها در داخل كشور ديده مي‌شود. طبيعي است كه هربازيگري دوست دارد، بين‌المللي باشد و توسط كشورهاي ديگر ديده شود.

سيماتيرانداز در پايان با بيان اين كه بين‌المللي بودن سينما چيزي بر ارزش‌هاي يك بازيگر نمي‌افزايد، تصريح كرد: يك بازيگر سينما به صرف اين كه در يك فيلم سينمايي بازي مي‌كند، نمي‌تواند بازيگر خيلي خوبي باشد. ديده شدن توسط مخاطبان عام و معمولي در تلويزيون هم ارزش‌هاي خاص خود برخوردار است.

بازيگر در تلويزيون با مردم عادي ارتباط برقرار مي‌كند كه طيفي بسيار وسيع‌تر و عجيب‌تر از مخاطبان سينما را تشكيل مي‌دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha