• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8606-11143

درمراسم معارفه رييس جديد سازمان عقيدتي - سياسي ناجا وزيركشور:گروگانهاي بلژيكي بزودي آزاد مي‌شوند فرمانده ناجا:وظيفه تفتيش و بازرسي ازخودروهاي دولتي را نداريم

درمراسم معارفه رييس جديد سازمان عقيدتي - سياسي ناجا 
وزيركشور:گروگانهاي بلژيكي بزودي آزاد مي‌شوند
فرمانده ناجا:وظيفه تفتيش و بازرسي ازخودروهاي دولتي را نداريم

وزير كشور با اشاره به بروز برخي اقدامات ناامن كننده در شرق و جنوب كشور طي روزهاي اخير، گفت: تحقيقات پليس در رابطه با پرونده دو گروگان بلژيكي ادامه دارد و گروگان‌ها بزودي آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در حاشيه مراسم توديع و معارفه رييس جديد سازمان عقيدتي ــ سياسي نيروي انتظامي در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اقدامات نيروي انتظامي در خصوص ناامني‌هاي اخير در منطقه كرمانشاه و به شهادت رسيدن چند تن از ماموران نيروي انتظامي، گفت: اقدامات ضد امنيتي از گذشته‌ مطرح بوده و نيروي انتظامي تلاش زيادي براي برخورد با آن صورت داده كه نتيجه آن كشته شدن و يا دستگيري عوامل ناامني به ويژه در شرق و جنوب كشور بوده است.

وي افزود: به طور مرتب با امواج توطئه از سوي كشورهاي اسرائيل، آمريكا و ساير عوامل تحريك كننده گروهك‌هاي تروريستي مواجه هستيم، چرا كه اين كشورها زماني كه در ميدان سياسي و تعاملات فرهنگي و بين‌المللي با كشورمان ناكام مي‌مانند به روش‌هاي كهنه روي آورده و شروع به ترويج و تقويت ترور مي‌كنند.

پورمحمدي با بيان اين كه ما خوشحاليم كه حافظان نظم و امنيت از تماميت ارضي كشور دفاع مي‌كنند، تاكيد كرد: در اين ميان گاهي نيز ماموران انتظامي در جريان انجام وظيفه جان خود را از دست داده و به شهادت مي‌رسند.

وي تصريح كرد: هم اكنون تلاش براي دستگيري عاملان ناامني‌هاي اخير طي تعامل با كشورهاي مجاور ادامه دارد؛ البته بايد گفت: برخي از اين كشورهاي همسايه، اقدامات امنيتي را انجام مي‌دهند، اما برخي ديگر از انجام اقدامات ناتوان هستند كه ضرر آن متوجه خودشان نيز مي‌شود.

وزير كشور در پاسخ به پرسشي درباره آزادي گروگان‌هاي بلژيكي خاطرنشان كرد: تحقيقات نيروي انتظامي در اين رابطه ادامه داشته و گروگان‌ها تا روزهاي آينده آزاد مي‌شوند.

فرمانده ناجا: ما وظيفه تفتيش و بازرسي از خودروهاي دولتي را نداريم

به گزارش ايسنا، سردار احمدي‌مقدم، فرمانده ناجا نيز در حاشيه اين مراسم در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران درباره استفاده شخصي از خودروهاي دولتي، گفت: ماشين‌هاي دولتي با پلاكهاي قرمز و يا آبي رنگ بر اساس وظيفه نيروي انتظامي كنترل شده و پليس موظف است هنگام تردد اين خودروها در سطح شهر، برگه ماموريت آنها را كنترل كند تا در صورت استفاده شخصي از اين خودروها، وسيله نقليه مورد نظر متوقف ‌شود.

وي در عين حال خاطرنشان كرد كه نيروي انتظامي وظيفه تفتيش و بازرسي از اين خودروها را ندارد، اما در صورت مواجهه اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha