• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91062917735
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

صديقي: پرچم مجاهدان اسلام به دست حضرت علي‌اصغر (ع) هدايت مي‌شود

صديقي: پرچم مجاهدان اسلام به دست حضرت علي‌اصغر (ع) هدايت مي‌شود

امام جمعه موقت تهران گفت: پرچم مجاهدان اسلام عليه دشمنان به دست حضرت علي‌اصغر (ع) هدايت مي‌شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: پرچم مجاهدان اسلام عليه دشمنان به دست حضرت علي‌اصغر (ع) هدايت مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلین کاظم صدیقي طي سخناني در نشست سالانه مجمع جهاني حضرت علي اصغر (ع) كه در سالن همايش‌هاي آستان قدس رضوي برگزار شد، با اشاره به فعاليت‌هاي اين مجمع تصريح كرد: تنها راه نجات در دنياي امروز توسل به امام حسين (ع) است و در اين ميان پرچم فعالان و مجاهدان عليه دشمنان اهل بيت (ع) و اسلام، به دست حضرت علي‌اصغر (ع) هدايت مي‌شود.

وي ادامه داد: تجلي شخصيت امام حسين (ع) در حضرت علي اصغر (ع) بروز و ظهور يافته و هيچ‌كدام از شهداي كربلا به اندازه وي عاطفه را تحريك نمي‌كنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: محبت به پيامبر (ص) و اهل بيت (ع) موجب پويايي و بالندگي مي‌شود و مودت اهل بيت (ع) نتيجه اين حركت خواهد بود.

در بخش ديگري از اين نشست، حجت‌الاسلام شبِّر از فعالان مجمع جهاني حضرت علي‌اصغر (ع) در بحرين با بيان اينكه وضعيت شيعيان بحرين مناسب نيست، تصريح كرد: علامه مهتدي كه يكي از فعالان اين مجمع است، به جهت فعاليت‌هاي خود به 5 سال زندان محكوم شده‌ است.

وي ادامه داد: در سال‌هاي گذشته در 25 نقطه از بحرين مراسم عزاداري حضرت علي‌اصغر (ع) برگزار مي‌شد اما اين مراسم در سال گذشته به جهت شرايط كشور بحرين در دانمارك برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين اخت‌الرضوي از فعالان اين مجمع در هندوستان نيز به اجراي مراسم عزاداري ويژه محرم در نقاط مختلف اين كشور اشاره كرد و گفت: حتي افرادي كه از لحاظ مذهبي با اسلام فاصله دارند، از شنيدن نام امام حسين (ع) متاثر مي‌شوند.

وي افزود: در دهه اول محرم مردم تمام ده روز خود را وقف امام حسين (ع) مي‌كنند و به عزاداري مي‌پردازند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha