• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 92100100151

زادگاه حضرت مسیح(ع) آماده میزبانی از گردشگران می‌شود

زادگاه حضرت مسیح(ع) آماده میزبانی از گردشگران می‌شود

زادگاه حضرت مسیح(ع) در آستانه سال نو میلادی خود را برای میزبانی از میلیون‌ها گردشگری آماده می‌کند.

زادگاه حضرت مسیح(ع) در آستانه سال نو میلادی خود را برای میزبانی از میلیون‌ها گردشگری آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهر زیبای بیت‌اللحم در فلسطین خود را برای میزبانی از میلیون‌ها گردشگری آماده می‌کند که دوست دارند سال نو را در محل تولد مسیح (ع) آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیت‌اللحم در 10 کیلومتری بیت‌المقدس در فلسطین اشغالی واقع شده و در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری برتر منطقه خاورمیانه تبدیل شده است، هرچند همواره از ایست‌های بازرسی رژیم‌صهیونیستی که مشکلاتی را برای ورود به این شهر بوجود آورد به عنوان یک مانع در توسعه صنعت گردشگری این شهر تاریخی یاد می‌شود.

همچنین بسیاری از جاذبه‌های گردشگری فلسطین همچنان تحت اشغال رژیم‌صهیونیستی هستند که این امر جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری خارجی برای این جاذبه‌های گردشگری را در عمل غیرممکن کرده است.

فلسطین از اول ژانویه تا پایان ماه اوت با رشد 28 درصدی گردشگرانش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته میزبان حدود سه میلیون و 500 هزار گردشگر بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم در ماه‌های آتی و به‌ویژه در تعطیلات سال نو میلادی و هجوم گردشگران به کلیسای مهد مسیح (ع) که در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو نیز به ثبت رسیده رشد چشمگیری یابد.

این کلیسا که سال گذشته دو میلیون بازدید کننده داشته و قدمت بخش‌هایی از آن حتی به 1500 سال هم می‌رسد، بر فراز غاری مصنوعی واقع شده که مسیحیان معتقدند محل تولد مسیح (ع) است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha