• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 93040301477
  • خبرنگار : 71474

معاون ایران‌ایر خبر داد

اعمال تدریجی قیمت‌ جدید پروازهای هما

اعمال تدریجی قیمت‌ جدید پروازهای هما

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نهایی شدن قیمت‌های جدید بلیت پروازهای داخلی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت هما به منظور جلوگیری از التهاب در بازار، قیمت‌های جدید را به تدریج لحاظ می‌کند.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نهایی شدن قیمت‌های جدید بلیت پروازهای داخلی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت هما به منظور جلوگیری از التهاب در بازار، قیمت‌های جدید را به تدریج لحاظ می‌کند.

محمدرضا خوشنویسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با توجه به ظرفیت بالای ساختاری خود جزو اولین شرکت‌هایی بود که جدول قیمت‌ها را با توجه به دستورالعمل جدید طراحی کرد و با تصویب و ابلاغ این نرخ‌ها در حال حاضر هیچ مشکلی برای بستن پروازها با قیمت آزاد وجود ندارد.

بخش عمده‌ پروازها با نرخ مصوب قبلی انجام می‌شود

وی با بیان این‌که شرکت هما با هدف جلوگیری از التهاب و هیجانی‌ شدن بازار عجله‌ای برای لحاظ‌ کردن قیمت‌ها ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از پروازها با نرخ مصوب قبلی انجام می‌شود و اعمال قیمت‌های جدید به شکلی تدریجی آغاز خواهد شد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) افزود: سیاست‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این است که در برنامه‌های جدید هم نیازها و شرایط مسافران را مدنظر قرار دهد و هم ایرلاین متضرر نشود.

خوشنویسان درباره میزان لحاظ شده در قیمت‌های جدید این شرکت‌ها نیز گفت: در نرخ‌های جدید سعی کرده‌ایم با مدنظر قرار دادن تعهدات دوگانه به مردم و شرکت برنامه‌ریزی کنیم و قطعا تفاوت‌ها از میزان کشش بازار بالاتر نخواهد بود.

گلایه از سازمان هواپیمایی

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته جای گلایه باقی‌ است که در شرایطی که تمام شرکت‌های هواپیمایی با لحاظ‌ کردن کشش بازار و با تعهد نسبت به عدم ایجاد التهاب هیچ یک قیمت‌های بالایی را اعلام نکرده‌اند بخشنامه جدید سازمان هواپیمایی که انطباق با قانون و مصوبه‌ شورای عالی هواپیمایی ندارد یک قیمت محدود را اعلام می‌کند که این کار شبیه به زدن چوب تادیب به منظم‌ترین شاگردان مدرسه هواپیمایی کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha