• دوشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94071308714
  • منبع : وزارت امور خارجه

عبادالله مولائی سفیر جدید ایران در اتریش شد

عبادالله مولائی سفیر جدید ایران در اتریش شد

به پیشنهاد دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و تصویب دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، عبادالله مولائی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور اتریش منصوب شد.

به پیشنهاد دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و تصویب دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، عبادالله مولائی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور اتریش منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبادالله مولائی پیش از این انتصاب در سمت‌های مختلف از جمله مدیرکل شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه، مشاور وزیر امور خارجه، معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین و معاون دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی مشغول به کار بوده است.

وی دارای دکترای علوم سیاسی است.

حسن تاجیک، سفیر پیشین کشورمان در وین نیز با اتمام دوران سفارتش متنی را در صفحه سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش منتشر کرد که به شرح زیر است:

هموطن گرامی

خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت هموطنان عزیز مقیم اتریش سپری کنم، به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی، اخلاقی، علمی و همکاری و همراهی صمیمانه شما عزیزان نصیب اینجانب شده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان گرامی، از خداوند متعال نعمات بی‌کران برای شما عزیزان و سربلندی میهن اسلامی عزیزمان ایران را آرزومندم.

از آن جا که در پایان ماموریت در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، از تاریخ 10 مهرماه 1394 اتریش را ترک و به وطن باز می‌گردم، مایلم ضمن خداحافظی با شما خوبان از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و به‌روزی کنم. مطمئناً مدتی که در کنار شما بودم فراموش نشدنی است. با امید به روزهای بهتر از صمیم قلب همه دوستان خوبم را به خداوند بزرگ می سپارم.

با سپاس فراوان، ارادتمند شما

حسن تاجیک

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha