• سه‌شنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94071409139
  • خبرنگار : 71263

عدم تمایل پژو برای بازگشت به بازار قدیمی

پژو سیتروئن در واکنش به گزارش یک روزنامه هندی مبنی بر مذاکرات این خودروساز فرانسوی با تاتا موتورز برای تشکیل یک شراکت محلی، اعلام کرد برنامه ای برای ورود مجدد به بازار خودروی هند ندارد.

پژو سیتروئن در واکنش به گزارش یک روزنامه هندی مبنی بر مذاکرات این خودروساز فرانسوی با تاتا موتورز برای تشکیل یک شراکت محلی، اعلام کرد برنامه ای برای ورود مجدد به بازار خودروی هند ندارد.

به گزارش ایسنا، اکونومیک تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود همکاری میان پژو و تاتا موتورز ممکن است شامل ایجاد یک شرکت هندی تولیدکننده و توزیع کننده خودروهای پژو در این کشور باشد.

این روزنامه بدون اشاره به زمان بازگشت پژو سیتروئن نوشته بود: این دو شرکت ممکن است فناوری موتور و پلتفرمهای خودرو را به اشتراگ بگذارند.

اما یک سخنگوی پژو به رویترز اعلام کرد تا کنون هیچ تصمیمی برای بازگشت فوری به هند گرفته نشده است. با اینهمه وی خاطرنشان کرد پژو در سال 2014 یک تشکیلات مبتنی بر مناطق ایجاد کرد و این حقیقت که "هند اقیانوسیه" یکی از این مناطق است، نشان دهنده اهمیت بازار هند برای پژو است.

سخنگوی تاتا موتورز در واکنش به این گزارش اعلام کرد با وجود اینکه این شرکت ابتکارهای متعددی را دنبال می‌کند اما در حال حاضر خبر خاصی برای انتشار ندارد.

پژو در سال 2011 حدود دو دهه پس از خروج از هند، برای ورود مجدد به این بازار برنامه ریزی کرد و در آن زمان اعلام کرد حدود 650 میلیون یورو (730 میلیون دلار)‌ برای ساخت یک کارخانه جدید با ظرفیت تولید سالانه 170 هزار دستگاه خودرو در غرب هند هزینه خواهد کرد.

اما کندی اقتصاد اروپا که پژو را در اواخر سال 2012 به ورطه ورشکستگی کشاند، این شرکت را ناچار کرد برنامه بازگشت به هند را مسکوت بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۴ ۱۲:۳۶

طراحي خودروهاي داخلي بايد تغيير کند و به جاي خودروهاي طويل و دراز و پرحجم مثل سمند که در قد و قواره يک کشتي است بايد به سمت ساخت خودروهاي کم حجم و باريک و شاسي بلند پيش برويم براي کاهش ترافيک شهرها