• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94120402755
  • خبرنگار : 71548

«شرق» مخاطبانش را به سفر می‌برد

«شرق» مخاطبانش را به سفر می‌برد

روزنامه «شرق» با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، ویژه‌نامه‌ای درباره سفر منتشر کرده است.

روزنامه «شرق» با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، ویژه‌نامه‌ای درباره سفر منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ویژه‌نامه روزنامه «شرق» با تیتر «سفر به سبک خودم»، گفت‌وگوهایی که در همین زمینه انجام داده است که بخشی از آن شامل معرفی راه‌کارهای ساده و اقتصادی برای سفر و همچنین معرفی اپلیکشن‌ها تلفن همراه برای آسان‌سازی سفر می‌شود. این ویژ‌ه‌نامه سعی دارد تا رویکرد «تغییر شکل مسافرت و رواج برنامه‌ریزی شخصی» را به مخاطبانش معرفی کند.

در بخشی از مقدمه ویژه‌نامه «شرق» تحت عنوان «ساز سفر کوک کن» آمده است: «گشت‌وگذار دور دنیا از آرزوی همیشگی خیلی آدم‌ها بوده است؛ آرزویی که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش امکانات، خیلی هم دور از دسترس نیست. فقط زمان می‌خواهد و کمی پس‌انداز. قدم زدن در جغرافیایی ناشناخته و تماشای سبک زندگی مردمان سرزمین‌های دیگر تصویر جدیدی در پوشه جهان‌بینی ذهن باز می‌کند. تصویری که در آن آدم‌ها به مردمان شهر خود محدود نمی‌شوند.

محمدرضا جوادی‌یگانه، حامد محمدی کنگرانی، منصور خضرایی‌منش، آرش نورآقایی، مجید عرفانیان و فرناز حاجیوندی از جمله افرادی هستند که در ویژه‌نامه سفر روزنامه «شرق» با آنها در زمینه سفر گفت‌وگو شده است.

تبادلات فرهنگی در سفر، تعاملات گردشگری و جوامع، روانشناختی سفر، تغییر فرهنگ سفر و گرایش مسافران به برنامه‌ریزی شخصی، مقایسه قیمت سایت‌های رزرو هتل و بلیت، معرفی 10 شرکت مبتکر در زمینه اکوتوریسم، چند اقدام ساده برای سفر اقتصادی، نقش پررنگ مرورنوشت‌های اینترنتی در تصمیم‌گیری برای سفر، هشت شاهکار سینما در هشت شهر توریستی، مقصد‌هایی که کمتر به انتخابشان فکر کردیم، فوت و فن‌های خرید در مسافرت، پاریس فقط ایفل نیست، و همچنین برنامه‌ریزی سفر با بودجه محدود از جمله موضوعاتی است که در این ویژه‌نامه به آنها پرداخته شده است.

ویژه‌نامه سفر روزنامه «شرق» در 64 صفحه به مدیر مسوولی و صاحب امتیازی مهدی رحمانیان منتشر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha