• سه‌شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 95021408762
  • خبرنگار : 90136

15 درصد تخفیف خرید از سایت یک نشر

15 درصد تخفیف خرید از سایت یک نشر

یک ناشر اعلام کرد خرید از سایتش شامل 15 درصد تخفیف می‌شود.

یک ناشر اعلام کرد خرید از سایتش شامل 15 درصد تخفیف می‌شود.

به گزارش ایسنا، کتاب‌های تازه منتشرشده توسط نشر چترنگ عبارت‌اند از: بیلیاردباز نوشته والتر تویس، شکار و تاریکی نوشته ادوگاوا رانپو، برو دیدبانی بگمار نوشته هارپر لی، روح تروریسم نوشته ژان بودریار و فیلمنامه بچه‌های بهشت نوشته ژاک پره‌ور.

کتاب‌هایی از این ناشر نیز در نوبت چاپ بوده و به تدریج تا پایان بهار منتشر خواهند شد. در زمینه ادبیات داستانی آثاری چون: طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی نوشته پاتریشیا های‌اسمیت، ماشین می‌ایستد نوشته فورستر، چیزهای تیز نوشته گیلیان فلین، اتاق جیکب نوشته ویرجینیا وولف، مواجب سربازی نوشته ویلیام فاکنر، داستان‌های گربه‌ای نوشته جفری آرچر، آثار سینمایی شامل چند فیلمنامه کلاسیک و روز دنیا از جمله روانی، پنجره عقبی، میان‌ستاره‌ای، سه‌گانه بتمن، نظریه همه‌چیز و در زمینه فلسفه و روانکاوی کتاب نامه‌ها و ملاقات‌ها نوشته شهریار وقفی‌پور به زودی منتشر خواهد شد.

این نشر اعلام کرد: این مجموعه امسال در نمایشگاه کتاب شرکت نمی‌کند و با صرف وقت و تمرکز بیشتر روی ویراستاری و نمونه‌خوانی آثارِ در نوبت چاپ، آن‌ها را به سلیقه مخاطبان آگاه و ریزبین نزدیک‌تر می‌کند. کتاب‌هایی که نشر چترنگ برای چاپ برمی‌گزیند طیف وسیعی را دربرمی‌گیرند. اولویت، چاپ آثار ارزشمند و فاخر ادبیات جهان است؛ اما مخالفتی با چاپ کتاب‌های همه‌پسند و در عین حال ارزشمند هم ندارد. چنانچه در میان کارهای این نشر از آثار فاکنر و ویرجینیا ولف گرفته تا آثار معمایی و پلیسی به چشم می‌خورد. خط قرمز این انتشارات نیز چاپ آثار زرد و بی‌محتواست.

نشر یادشده فعالیت خود را سال 94 به مدیریت شهرام جهانگیری آغاز کرده و تا کنون کتاب‌هایی در زمینه ادبیات، سینما و فلسفه منتشر کرده است. همچنین علاوه بر این که کتاب‌های این ناشر در کتاب‌فروشی‌ها عرضه می‌شود، خرید آنلاین کتاب از وب‌سایت اینترنتی نشر شامل 15 درصد تخفیف می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha