• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95030401739
  • خبرنگار : 71234

/امام، انقلاب، مسوولان/

آصفری: مسوولان از آرمان‌های امام(ره) دور شده‌اند

آصفری: مسوولان از آرمان‌های امام(ره) دور شده‌اند

یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این‌که «در برخی از موارد توانسته‌ایم به آرمان‌های امام نزدیک شویم»، گفت که در مواردی همچون کم کردن فاصله طبقات اجتماعی مسئولان از آرمان‌های امام(ره) فاصله گرفته و در مقابل مردم به آرمان‌ها نزدیک شده‌اند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که «کم کردن فاصله طبقات اجتماعی یکی از شعارها، آرمان‌ها و دستورات امام(ره) بود»، گفت: واقعیت این است که در این راه نتوانستیم گام‌های موفقی برداشته و فاصله را کم کنیم. هنوز فاصله بین اشرافی‌گری و طبقات محروم جامعه زیاد است بطوری‌که برخی در ناز و نعمت هستند و برخی دیگر زیر چرخ افراد سرمایه‌دار له می‌شوند و متاسفانه توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

وی با بیان این‌که «کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان یکی از تاکیدات امام(ره) بود»، گفت: طبق فرموده امام(ره) مسئولان باید بدانند که وامدار مردم هستند و خود را وقف مردم کنند اما متاسفانه امروز وضعیت به گونه‌ای است که برخی مسئولان با در نظر گرفتن بحث‌های امنیتی که نیاز نیست آن‌قدر دایره بین خود و مردم را تنگ کردند که اگر یک نفر بخواهد مسئولی را ببیند به سادگی امکان‌پذیر نیست و نمی‌تواند به آسانی به مسئول دسترسی داشته باشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس داشتن روحیه استکبارستیزی را یکی از آرمان‌های امام(ره) دانست و گفت: واقعیت این است که توانسته‌ایم به این آرمان امام(ره) دست پیدا کنیم و این موضوع قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست به طوری‌که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار و زیاده‌خواهی غرب است روحیه‌ای که در مردم نیز دیده می‌شود.

آصفری در عین حال گفت: برخی از مسئولان چنین روحیه‌ای ندارند بطوری‌که آن‌ها ارتباط با غرب و آمریکا را به عنوان راهکار اصلی حل مشکلات می‌دانند حال این‌که مردم همچنان به این معتقدند که باید در مقابل غرب ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha