• چهارشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95060102179
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

/دولت و ملت؛ امیدوار و استوار/

بازدید نمایندگان رسانه‌های خارجی از پایتخت انرژی ایران

بازدید نمایندگان رسانه‌های خارجی از پایتخت انرژی ایران

همزمان با هفته دولت تعدادی از نمایندگان مقیم رسانه‌های خارجی از پایتخت انرژی ایران و طرح‌های توسعه‌ای فازهای 19، 20، 21 پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، در سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های بازدید نمایندگان رسانه‌های خارجی از مراکز علمی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی کشور که به مناسبت هفته دولت و به همت اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد با همکاری شورای اطلاع رسانی دولت و دستگاه های مختلف کشوری در جریان است، نمایندگان رسانه‌های مختلف خارجی در سفر به عسلویه، از نزدیک تلاش مهندسان و کارگران ایرانی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در اجرای مگاپروژه‌های گازی در منطقه پارس جنوبی و فازهای 19، 20 و 21 را به تصویر کشیدند.

در این سفر یک روزه که با هدف اطلاع‌رسانی پیشرفت‌های اقتصادی، صنعتی جمهوری اسلامی ایران و با هماهنگی وزارت نفت انجام شد، نمایندگان خبرگزاری‌های فرانسه، یونهاپ کره جنوبی، آپای جمهوری آذربایجان، یونیوز لبنان، شین هوای چین و شبکه‌های تلویزیونی تی آر تی ترکیه، المیادین و المنار لبنان، الفرات و الاتجاه عراق، فونیکس چین، تلویزیون دولتی کویت و روزنامه های فایننشال تایمز، لوموند فرانسه، پایگاه خبری العربی الجدید لبنان و موسسه عکس سیپا فرانسه، ضمن بازدید از امکانات این منطقه و مصاحبه با مدیران و پیمانکاران طرح‌های مذکور، در کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل شرکت نفت گاز پارس حضور یافتند.

نمایندگان رسانه‌های خارجی پیش از این و به مناسبت هفته دولت از پایگاه علوم استنادی در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی جهان اسلام، پردیس ارم دانشگاه شیراز، پارک علم و فناوری استان فارس در شیراز و مرکز اسناد و کتابخانه ملی در تهران بازدید کرده‌اند.

همچنین قرار است نمایندگان این رسانه‌ها، طی روزهای آتی از دستاوردها و ظرفیت صنعتی و تولیدی کشور در استان‌های البرز و قزوین بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha