• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95061409192
  • منبع : شهرداری تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد

کاهش اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی پایتخت، اولویت سازمان خدمات اجتماعی

کاهش اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی پایتخت، اولویت سازمان خدمات اجتماعی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ورود به بحث ناهنجاریهای اجتماعی، تحکیم خانواده و اعتیاد و تلاش برای اصلاح این امور از اولویتهای کاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به شمار می رود.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، نیروی انسانی را سرمایه اجتماعی هر سازمانی دانست و افزود: نیروی انسانی به عنوان سرمایه غنی یک سازمان، ارزش، بقاء و دوام به مجموعه می بخشد و از طریق این نیروها می‌توان سازمان را متحول کرد.

وی تاکید کرد: توانایی هدایت و پیشبرد هر مجموعه بر اساس ساختار نیروی انسانی، ایده وکار جدید، سیستم را پیش خواهد برد و از سوی دیگر نیروی انسانی سرمایه های مهم و ارزشمند هر تشکیلاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت و مشکلات و خواسته هایشان را حل کرد تا با فکر آزاد و بدون دغدغه کارها را دنبال کنند و مجموعه مدیریت شهری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت توجه به روحیه و انگیزه کارکنان، اظهار کرد: حوزه اجتماعی با توجه به نوع فعالیت در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی، ارتباط با اقشار خاصی چون متکدیان، معتادان و... باید توجه ویژه‌ای به کارکنان این حوزه شود و با روشهای مختلف باید زمینه نشاط و انگیزه همکاران را فراهم کنیم.

وی به تغییر و جابجایی در حوزه اجتماعی برای ایجاد انگیزه و بهره گیری از انرژی و توانمندیهای جدید  اشاره کرد و با تقدیر از تلاشهای فرزاد هوشیار مدیرعامل سابق سازمان خدمات اجتماعی، برای وی و رضا قدیمی مدیرعامل جدید سازمان رفاه آرزوی توفیق کرد.

عبداللهی، کار در سازمان خدمات را به واسطه ویژگی های خاص این حوزه مستلزم روحیه بالا و انرژی مضاعف دانست و افزود: کار کردن در حوزه کودکان کار، متکدیان، زنان سرپرست خانوار، معتادین، کارتن خوابها و ... نیاز به اعتقاد و دغدغه فرهنگی دارد بنابراین باید قدر این نیروها را بدانیم.

بنا براعلام معاونت اجتماعی شهرداری تهران، وی با اشاره به جلسه با شهردار تهران و رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بحث اعتیاد گفت: بحث رسیدگی به وضعیت معتادین یا همه اقدامات را خود شهرداری انجام می دهد و یا یک طرف کار است. از اولویت های کاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ورود به بحث ناهنجاری های اجتماعی، تحکیم خانواده و اعتیاد و تلاش برای اصلاح این امور به شمار می رود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: باید عزممان را جزم کنیم و درصدد رفع معضلات اجتماعی کلانشهر تهران برآییم که امیدوارم با کمک  خداوند متعال شاهد بهبود وضعیت ناهنجاری های اجتماعی پایتخت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha