• یکشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 95070401511
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

بهره‌گیری مناسب از هنر یک نعمت الهی است

بهره‌گیری مناسب از هنر یک نعمت الهی است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: بهره‌گیری مناسب از هنر یک نعمت الهی است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا منتظری در مراسم پایانی جشنواره شعر «از زبان زخم‌ها» اظهار کرد: جشنواره شعر «از زبان زخم‌ها» یک رخداد باشکوه هنری و ادبی است و بهره‌گیری مناسب از هنر که یک نعمت الهی است در این جشنواره به خوبی صورت گرفته است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تا زمانی که شعله استعداد سرودن شعر در وجود شاعران روشن است، نباید حتی لحظه‌ای در راه نادرست از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با بیان این‌که هر شاعر می‌تواند زمینه‌ساز کمال انسان‌ها شود اظهار کرد: آثار راه‌یافته به این جشنواره حکایت از گنجینه‌های ادبی فراوان ادبی و هنری چهارمحال و بختیاری دارد و این جشنواره موجب شد تا شماری از این گنجینه‌ها از وجود شاعران استخراج شود.

وی در ادامه گفت: پیشنهاد منطقه‌ای شدن این جشنواره پذیرفته شده است و امید به ملی شدن آن نیز وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: با رویکرد تمرکززدایی از مرکز استان، دو جشنواره در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها در شهرستان فارسان است.

مجتبی بیگی افزود: با توجه به دینی که به شهدای هشت سال دفاع مقدس وجود دارد، جشنواره شعر «از زبان زخم‌ها» با این موضوع برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود استانی بودن این جشنواره، ۱۱۵ اثر شامل ۱۵ اثر خارج از استان به دبیرخانه جشنواره رسید.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری افزود: جشنواره دوم با موضوع استکبارستیزی و بخش ویژه بدعهدی‌های پس از برجام در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.

مراسم پایانی این جشنواره با موضوعات دفاع مقدس و مدافعین حرم، توسط بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان برگزار شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha