• دوشنبه / ۸ آذر ۱۳۹۵ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 95090804908
  • منبع : اپراتور دوم(ایرانسل)

عذرخواهی ایرانسل بابت قطعی اینترنت

عذرخواهی ایرانسل بابت قطعی اینترنت

در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ١٣٩٥ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.
این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.
ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.»

به گزارش ایسنا، البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این مشکل تا بامداد دوشنبه ادامه داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۸ ۱۹:۳۳

عذر خواهی تنها به درد نمی خوره. باید همون ساعتی که قطع شده طبق قرارداد رو به ساعات قرارداد با مشترکین اضافه کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۵ ۱۳:۱۲

من هنوز اینترنتم قطعه