• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96041104901

بررسی نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی

بررسی نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی

در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور استادان روابط عمومی، اصحاب رسانه و صاحبنظران اقتصادی، نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدرضا نقیب السادات، دبیر "سمینار بررسی و تبیین نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی" با اعلام این مطلب گفت: برگزاری سه پنل علمی، تخصصی، تقدیر از فعالیت‌های ارتباطی مرتبط با اقتصاد مقاومتی با اعطای "نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی"، برگزاری کارگاه آموزشی و صدور قطعنامه پایانی که مبین ماموریت‌های روابط عمومی‌ها در امر اقتصاد مقاومتی است، مهمترین محورهای این سمینار را تشکیل می‌دهد.

وی ایراد ۱۰ سخنرانی علمی را از ویژگی‌های نخستین دوره این سمینار عنوان کرد و گفت: انتظار داریم تا این حرکت مدنی بتواند گام‌های ضروری روابط عمومی‌ها را در اقتصاد مقاومتی روشن کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha