• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 96072514419

رونمایی از اعلان جشنواره‌ی تئاتر کودک

رونمایی از اعلان جشنواره‌ی تئاتر کودک

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 25 مهر ماه در میان شادی و شور دانش آموزان همدان و با حضور حسین محب‌اهری رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، فاضل عبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و رئیس جشنواره در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولان در این مراسم گفت: امروز برای رونمایی از پوستر گرد آمده‌ایم و خوشحالیم از این که در یک مرکز تعلیم و تربیت این جشنواره را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان این جمله که هدف استان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان نوجوانان است افزود: همدان از استان‌های فرهنگی کشور بوده و برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این شهر بیش از گذشته نام همدان را در جهان درخشان کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد کههمه کودکان ایران و جهان زندگی شاد و آرام داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان دیگر سخنران این مراسم بود.

مصطفی خزایی گفت: این برنامه آغازی برای برگزاری جشنواره‌ای باشکوه خواهد بود.

وی ادامه داد: زبان هنر زبانی است که انسان میتواند همه داشته‌های خود را با آن به اشتراک بگذارد و برگزاری هر برنامه هنری می‌تواند، زمینه‌ای برای تبادل فرهنگ‌ها باشد.

وی تصریح کرد: این جشنواره می‌تواند رشد فکری و فرهنگی به همراه داشته باشد.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هم در این مراسم خطاب به کودکان حاضر در مراسم گفت: این جشنواره متعلق به شماست. این جشنواره به همت همدان برگزار می‌شود و تنها جشنواره تخصصی در این زمینه است.

مریم کاظمی خطاب به دانش آموزان دبستان برزین گفت: به حضور همه شما افتخار می‌کنم و امیدوارم همه شما را در سالن‌های برگزاری جشنواره ببینم.

در ادامه مراسم حسین محب اهری، از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان که مهمان ویژه این روز بود گفت: از دبیر جشنواره تشکر می‌کنم که امسال تغییراتی در جشنواره ایجاد کرد. برگزاری مراسم رونمایی از پوستر در همدان و در فضای مدرسه اقدام قابل تقدیری است.

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با همراهی حسین محب اهری ، بیگلریان و عبادی رونمایی شد.

در این مراسم نصرالله عبادی ، احمد بیگلریان ، قادر آشنا و جمعی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان همدان نیز حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد نمایشی توسط هنرمندان تئاتر و تلویزیون و اهدا هدایای فرهنگی از سوی گروه " مپنا"و ستاد برگزاری جشنواره به دانشآموزان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha