• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 96080905329
  • خبرنگار : 71062

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/ مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر

سازمان بسیج رسانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله  آبان ۱۳۹۵ تا آبان ۱۳۹۶   در یکی از رسانه‌های  استان تهران  منتشر شده است را  تا ۲۵ آذر ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.


شرایط شرکت در جشنواره:
آثار ارسالی باید در محدوده موضوعات تولید ملی و اقتصاد مقاومتی،مبارزه با آسیب‌های اجتماعی،مبارزه با تروریسم،مسائل صنفی خبرنگاران،آزاد اندیشی،شناخت دشمن و عمل انقلابی

باشد.

شرکت کنندگان آثار خود را در قالب‌های " عکس، یادداشت، کاریکاتور، کلیپ، مستند، گزارش و خبر" ارسال کنند.

تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که دارای یکی از شرایط ذیل باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت برمطبوعات باشد.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر درجشنواره شرکت کنند .

آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیرمسوول تأیید نماید .آثاری که دارای نام مستعار هستند، شرکت داده نخواهد شد.

همه آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه و استان محل نشر باشد.

ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر از طریق ارسال روی سایت ، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره  رسانه ای ابوذر امکان پذیر خواهد بود.

متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.

درهریک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره یک نفر به عنوان  برترین نفر برگزیده می‌شود.

آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری و  خبرگزاری‌ها منتشر شده‌اند، مشروط به داشتن پروانه نمایندگی در زمان انتشار اثر، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.

فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ی زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را ارسال نمایند.

متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق تلگرام به ادرس: khaabaarnegar@ یا به ادرس khabarnegar.k@gmail.com ارسال  و یا به ادرس پستی مندرج در ذیل پست نمایند.

به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی (۲۰ آذرماه  ۱۳۹۶) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرکت دادن  آثاری که قبلا" درجشنواره‌های مشابه شرکت داده شده و حائز رتبه شده‌اند، در این جشنواره ممنوع بوده و به آن‌ها ترتیب اثری داده نخواهد شد.

پیگیری وضعیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تا مشخص شدن نتایج نهایی، فقط از طریق مراجعه به دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر امکانپذیر است.

آدرس پستی: تهران – میدان سپاه، خیابان پادگان ولی عصر عج ، کوچه نیرو ، پلاک ۹ - سازمان بسیج رسانه .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha