• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 96092815621
  • خبرنگار : 71424

هزارمین مدرسه برکت افتتاح شد

مدیرعامل بنیاد برکت: شیشه‌ای هم از مدارس برکت در روستاهای زلزله‌زده نشکست

مدیرعامل بنیاد برکت: شیشه‌ای هم از مدارس برکت در روستاهای زلزله‌زده نشکست

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه مدارس برکت از آزمون‌های زلزله در ارسباران، خراسان و کرمانشاه موفق بیرون آمدند اظهار کرد: در روستایی که تا 70،80 درصد تخریب شد، شیشه‌ای از مدارس برکت نشکست و این نشان می‌دهد کار اصولی ماندگار است.

به گزارش ایسنا، عارف نوروزی در مراسم افتتاح و بهره برداری از یک هزارمین مدرسه برکت که در نمایشگاه دائمی دستاوردهای اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 86 مبنی بر اینکه هزار نقطه آباد، هزار مدرسه در کشور ساخته و مشکلات هزار روستا برطرف شود گفت: این فرمایش مبنای تشکیل بنیاد برکت ‌قرار گرفت.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح هزارمین مدرسه به همراه 76 مدرسه دیگر به همراه 600 کلاس درس و اعتبار 60 میلیارد تومانی هستیم.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه مدارس برکت از آزمون های زلزله در ارسباران، خراسان و کرمانشاه موفق بیرون آمدند  اظهار کرد: در روستایی که تا 70،80 درصد تخریب شد، شیشه‌ای از مدارس برکت نشکست و این نشان می‌دهد کار اصولی ماندگار است.

وی ادامه داد: 10 سال از تاسیس بنیاد برکت گذشته و ما در کنار مدرسه سازی، مسجد سازی، ساخت مسکن، ارائه خدمات بیمه‌ای و حمایتی و توانمندسازی اقتصادی را نیز انجام دادیم و بنیاد به بستر مناسبی برای انجام خدمات گسترده در حوزه هایی است که نیازمند توانمندسازی اقتصادی بیشتر هستند.

نوروزی با بیان اینکه عهد بستیم تا محرومیت را از چهره ایران پاک کنیم؛ عهد بستیم هزار روستا آباد شود و در حال عبور از این هزارها هستیم عنوان کرد: امیدواریم شایستگی داشته باشیم و این راه پربرکت را شتابان ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم تفاهم نامه ساخت هزار مدرسه دوم برکت در روستاها و مناطق کم تر توسعه یافته و احداث 21 مدرسه برکت با 260 کلاس درس در مناطق زلزله زده کرمان و کرمانشاه بین ستاد اجرایی فرمان امام و آموزش و پرورش به امضاء رسید.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha