• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96110301665
  • خبرنگار : 71552

رییس فدراسیون دوومیدانی: ارزیابی کرده‌ایم 40 هزار تومان کم نیست

رییس فدراسیون دوومیدانی: ارزیابی کرده‌ایم 40 هزار تومان کم نیست

رییس فدراسیون دوومیدانی در مورد اردوهای تیم ملی دوومیدانی دختران گفت: اردوهای دختران در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و پول غذای ملی‌پوشان را نیز به هیات‌ها می‌دهیم. قرار نیست این پول به خودشان پرداخت شود.

مجید کیهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اردوهای تیم ملی دختران دوومیدانی و کمک هزینه 7 روز و روزی 40 هزار تومان، گفت اردوهای دختران ملی‌پوش در شهرستان‌ها پیگیری می‌شود. ما پول اعلام شده را نیز به هیات‌ها می‌دهیم. قرار نیست این پول به خودشان داده شود.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که آیا 280 هزار تومان پول کمی نیست؟ بیان کرد: نه کم نیست. ما ارزیابی کرده‌ایم کم نیست. برای پسران نیز همین مقدار هزینه می‌شود. البته مقدار دقیق آن را هم نمی‌دانم. مسئول انجام کارها آقای صیامی است و من دقیق نمی‌دانم که مبلغ چقدر است.

او در ادامه گفت: رییس هیات هر استان ورزشکاران خود را رصد می‌کنند و برای ملی‌پوشان هزینه خواهند کرد. همانطور که گفتم اردوها در شهرستان‌ها پیگیری می‌شود. به عنوان مثال استان تهران که 5 تا 6 ملی پوش دارد آن‌ها را رصد می کند.

رییس فدراسیون دوومیدانی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا وسایل خریداری شده از چین برای رقابت‌های داخل سالن آسیا به ایران رسیده است یا خیر؟ گفت: هنوز نرسیده است و قرار است 5 بهمن ماه به گمرک برسد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه 10 روز تا برگزاری مسابقه‌ها داخل سالن باقی نمانده آیا تعمیرات آفتاب انقلاب تا آن زمان به پایان می‌رسد یا خیر؟ گفت: 8 بهمن سالن آماده خواهد بود.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان سخنان خود اظهار کرد:‌ در این دوره از مسابقه‌ها به غیر از ایران 23 کشور و حدود 350 ورزشکار حضور خواهند داشت. به نظرم این دوره یکی از زیباترین مسابقه‌ها از لحاظ کمی خواهد بود. مسابقه‌های پرهیجانی داریم و ارزیابی و محک خوبی هم برای فدراسیون و هم برای ورزشکاران خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha