• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 96120904946
  • منبع : روابط عمومی برنامه

«مسخ» یک هنرمند به نمایش درمی‌آید

«مسخ» یک هنرمند به نمایش درمی‌آید

نمایشگاه نقاشی مارال اصفهانی با نام «مسخ» در گالری آریانا افتتاح می‌شود‎.‎

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، این نمایشگاه نقاشی جمعه ۱۱ اسفندماه در گالری ‏آریانا افتتاح می شود که در آن ۱۰ تابلوی بزرگ نقاشی به ‏نمایش در می‌آید. هر کدام از آثار شامل چند لت است که با احتساب لت‌ها ‏تعداد تابلوها به ۱۷ می رسد.

این آثار با تکنیک اکریلیک و ترکیب روی ‏پلکسی گلاس و تلویزیون خلق شده‌اند. این هنرمند همچنین یک اثر چیدمان را در این نمایشگاه ارائه می‌کند.

مارال اصفهانی در استیتمنت نمایشگاه خود آورده است:

« زن، موجودی که ‏ناخواسته در طول تاریخ تغییر کرده، تغییرش دادند و موجب تغییرات عظیمی ‏شده است. زن مخلوق زمان و تغییر است. او هم خودش تغییر می کند و هم ‏پیرامونش را تغییر می دهد، کودکش را، همسرش را ... او حتی گاهی قدرت ‏تغییرات اساسی در طول تاریخ را داشته است. اما خود نیز دستخوش ‏تغییراتی شده که گاهی به تبلیغ می ماند... تبلیغ عقیده ای که او با ظاهرش آن ‏را در یادها جاودان می کند، تبلیغ کالاهایی که زیبایی و فریبندگی او را در ‏خدمت خود می گیرند. ظاهر او همواره تبلیغ و ضدتبلیغ بوده، ظاهر و زیبایی ‏او، حق و حقوق او، همواره بازیچه تغییرات ذهن های پیرامونی است که ‏شاید خود او آن ها را ساخته است... او گاهی چنان شیفته همین تصویرسازی ‏های حضورش در باورها و چارچوب های ذهنی دیگران شده که برای شکل ‏دادن و محکم تَر کردن آن باور حتی از زن های دیگر نیز پیشی می گیرد! ‏

اینک؛ من، به عنوان یک زن، به عنوان زنی که سال های سال تصویر خود را ‏بر چارچوب بوم نقش کرده است، در مجموعه جدیدم با این نگرش قدم ‏برداشتم. در طول سال‌ها همواره تصویر خود را نقش کرده‌ام، نه برای اینکه ‏خودشیفته بوده‌ام، که بالعکس، به دنبال خود حقیقی‌ام بوده‌ام ...خودی که ‏فرسنگ‌ها که نه، دنیایی از من واقعی ام فاصله دارد...من در آثارم به دنبال ‏خود می‌گردم. و اینک این جست‌وجو را در دنیای هم‌جنسان خودم دنبال می‌کنم ‏‏...صدای آن‌ها می شوم، تصویر آن ها می شوم و هم‌راز آن ها می شوم ‏‏...به عنوان یک زن، تجربه‌های مشابه آنان را لمس، احساس و تجربه کرده‌‏ام. شاید بتوان به کمک تصویر، این تصور، تصویر و ذهنیت زنانه را به چالش ‏کشید. »‏

افتتاحیه نمایشگاه «مسخ» جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ‏آریانا واقع در الهیه، خیابان فرشته، پلاک ۹ برگزار می‌شود‎.‎‏ این نمایشگاه ‏تا ۲۳ اسفندماه برپاست. بازدید از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در روزهای عادی به ‏جز شنبه‌ها امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha