• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 97052513407
  • منبع : نمایندگی زنجان

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

سرمایه‌های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد

سرمایه‌های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: مقاومتی که از سوی کشورهای اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود درس‌هایی است که از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی فرا گرفته‌اند که در ادامه منجر به، به زانو درآوردن اسرائیل شده است .

به گزارش ایسنا، غلامرضا یاوندعباسی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: سرمایه‌های معنوی یک جامعه بر اساس مقاومت و دفاع شکل می‌گیرد اما در این بین عده‌ای به دنبال ایجاد سرمایه‌های جعلی جهت سوء استفاده هستند .

وی افزود: سرمایه‌ای که از دوران دفاع‌مقدس برای ملت ایران کسب شد به اندازه‌ای بزرگ بوده که در ادامه این سرمایه‌ها در کشورهای اسلامی دیگر در منطقه تبدیل به مقاومت شده است و از آن در مبارزات خودشان در برابر دشمنان استفاده می‌کنند .

یاوندعباسی تصریح کرد: در سال 2006 اسرائیل با نقشه و برنامه‌ریزی قبلی با همه قوا به جنوب لبنان حمله کرد بالغ بر 5 هزار نیروی مقاومت لبنانی در این جنگ درگیر شدند و در ادامه با شکست اسرائیل این تجاوزگری به پایان رسید .

این مسئول یادآور شد: جنگی که اسراییل در جنوب لبنان آغاز کرد، در پایان دادن به آن دنبال راه‌حل بود، زیرا هر لحظه در این نبرد بر قدرت حزب‌الله افزوده می‌شود.

یاوند عباسی افزود: در جنگ اسرائیل و حزب‌الله در جنوب لبنان بالغ بر هزار اسرائیلی کشته شدند و این در حالی بود که رسانه‌های اسراییلی این آمار را کمی بیشتر از 100 نفر اعلام کردند .

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در این جنگ، رژیم اسرائیل با یک میلیون آواره جنگی مواجه شد و در این بین نیز شهروندان اسرائیلی آوارگان را تحویل نگرفتند در نتیجه اسرائیل طعم شکست را در برابر حزب‌الله چشید .

وی افزود: اسرائیل در سال 2008 با آماده‌سازی قوای خود به غزه حمله کردند در این جنگ نیز مردم غزه 22 روز با شلیک موشک‌های مختلف، رژیم اسرائیل را شکست دادند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha