• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97072514040
  • منبع : ایران خودرو

پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو ۲۹ مهرماه انجام می‌شود

پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو ۲۹ مهرماه انجام می‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام ایران خودرو، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: در طرح جدید که در روز ۲۹ مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.   

وی افزود: از متقاضیان به دلیل این که امکان پاسخگویی به همه درخواست ها وجود نداشته عذرخواهی می کنیم.

خان کرمی در ادامه تاکید کرد: فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می شود و نمی توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۹ مهرماه اجرا خواهد شد.

در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبلی از جمله عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی ۱۸ ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۵ ۱۳:۲۱

توي تحويل دادن خودرو هاي پيش فروششون موندن بازم دارن اسم مينويسن اين يعني چي

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۵ ۱۷:۰۱

یعنی همه ما سرکاریم.میگن از بازار نخرید،از ما بخرید،موقع تحویل خیلی گرانتر از بازار امروز میفروشند اونم بعداز حداقل یک یا دوسال دیگه ...بدون ماشین هم هستیم..

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۵ ۱۷:۳۵

خودرو نفروختند انبارش کردند تاقیمت بالا بره

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۵ ۱۸:۲۴

هوای پاک چه میشود

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۶ ۰۰:۲۹

من اردیبهشت خرید نقدی دو مرحله ای داشتم هنوز تحویل ندادند چرا دوباره پیش فروش میکنند اول به تعهدات قبلی عمل کنند بعد دوباره پیش فروش کنند