• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97072916375
  • خبرنگار : 71565

محسنی اژه‌ای خبر داد

تایید حکم اعدام سلطان سکه و یک متهم اقتصادی دیگر در دیوان عالی کشور

تایید حکم اعدام سلطان سکه و یک متهم اقتصادی دیگر در دیوان عالی کشور

سخنگوی قوه قضاییه از تایید حکم اعدام سلطان سکه و یک متهم اقتصادی دیگر در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت پرونده اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: پرونده وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی معروف به محمد سالم در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام آنها تایید شد.

وی افزود: از روزی که دادگاه در تاریخ 17 شهریورماه تشکیل شد تا امروز که 29 مهرماه است یعنی 43 روز، به این موضوع در دادگاه و دیوان عالی کشور رسیدگی و حکم تایید شد و امیدواریم این پرونده‌ها همچنان با سرعت و دقت دنبال شود.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: از همکاری مردم، ضابطین قضایی، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه که در این خصوص همکاری کردند  تشکر می‌کنم. دادگاه‌های ویژه ما نیز در استان‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند. امیدوارم این موضوع هشداری باشد برای کسانی که در این شرایط نامساعد که دشمنان برای مردم ایجاد کرده‌اند، بیش از این رنج مردم را افزایش ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۲۰:۰۹

به چه جرمی؟ خرید سکه ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۲۰:۲۷

با سلام حکم خوبی است ولی نکته اصلی که قوقضایه از آن گذر کرده شرکای این فرد که در بانک مرکزی بودن یا دولت هم باید اعدام بشوند به سرعت حکم اعدام میدهند ولی شرکایی دولتی آزاد یا از خدمت معاف. اعتدالت یعنی اعدام شرکای این فرد وحید مظلومین نوچه بانک مرکزی بوده

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۲۰:۵۶

متهمین زودتر باید به دار مجازات آویخته شود

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۲۲:۱۸

پس حالا سکه ارزون میشه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۲۳:۰۷

بسیار عالی به نظرم حکم باید توی سبزه میدان و یا چهارراه منوچهری که دلالهای خائن به میهن حضور دارن اجرا بشه بلکه عبرتی بشه اینجوری خون مردم رو نخورن و از بالا بردن قیمتا شادی کنن

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۳۰ ۰۸:۲۷

خدا راشکر که همه فاسدهام تو بخش خصوصی هستند تا حالا شده یه نفر از تو بخش اقتصاد دولتی به اعدام محکوم بشه. چطور 90 درصد اقتصاد دولتیه اما فاسدترین آدمش مال اون ده درصد هستند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۳۰ ۰۹:۱۱

آدم های بیگناه را اعدام نکنید... به چه جرمی واقعا؟ خرید سکه؟؟؟؟؟!!!!! دستگیر شدند سکه ارزون شد؟ بیخود و بی جهت خانواده هایی رو داغدار نکنید... اینهمه اعدام کردید چی شد؟ وضع مملکت درست شد؟