• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97073016804
  • خبرنگار : 90004

حضور عبدالحمیدمولوی در شورای شهر تهران و دیدار با حق شناس

حضور عبدالحمیدمولوی در شورای شهر تهران و دیدار با حق شناس

مولوی عبدالحمید - امام جمعه اهل سنت زاهدان - به همراه جمعی با حضور در شورای شهر تهران و در دیدار با محمدجواد حق شناس - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران - درگذشت آیت الله حق شناس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این دیدار مولوی عبدالحمید ضمن تشکر از عملکرد یکسال گذشته شورا و شهرداری تهران گفت : شورای اسلامی شهر تهران در این مدت تلاش های خوبی را در راستای توجه به عدالت اجتماعی و ارایه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی داشته است و البته شهرداری تهران برای تحقق شفافیت و اداره مطلوب شهر گام های مهمی را برداشته است .

وی تاکید کرد : تهران معادل ایران کوچک است و هر گونه توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شهر تهران الگویی برای تمام شهرهای ایران و بلاد اسلامی خواهد بود و ارتقاء کیفیت زندگی و تحقق عدالت مطالبه همه شهروندان ایرانی است .

مولوی عبدالحمید با اشاره به تلاش های محمد جواد حق شناس برای اتحاد ملی گفت : آقای حق شناس از شخصیت های معتدل خیرخواه نظام و مردم و یکی از حلقه های اتصال حاکمیت با همه ادیان ، اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی است و قطعا رفتار ایشان الگوی مناسبی برای مسوولان و دست اندرکاران است .

در این دیدار محمد جواد حق شناس- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران - گفت : شورا و شهرداری در یک سال گذشته تلاش خود را برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان داشته است و ما همچنان بر عهد خود با مردم پایبند هستیم .

وی با قدردانی از مواضع مولوی عبدالحمید در ادوار انتخابات گفت : نقش مشارکت مردم در جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل شناخته شده و پایه مورد تاکید قانون اساسی و احترام است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۳۰ ۱۴:۴۳

اینکه شهرداری چه کار کرده را باید از ساکنان همان شهر پرسید. اینها بعد از یک سال در انتخاب شهردار هم درمانده اند. از کدام تلاش سخن می گویید؟ عدالت اجتماعی پیشکش. ما از مسولین شهری توقع داریم دست کم یک شهردار انتخاب کنند که هر از چند گاه صحبت از رفتن و ماندنش نباشد. چرا خود اقا هاشمی شهردار نمیشود؟ ایا میترسند یک کرسی در شورای شهر خالی شود و چمران وارد شورا شود؟ ایا میترسند محرمانه های شورای فاش شود؟