• چهارشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97091407204
  • خبرنگار : 71505

توضیح وزارت کشور درباره یک خبر

وزارت کشور

روابط عمومی وزارت کشور در اصلاحیه‌ای درباره اعلام معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی در نشست خبری‌اش نسبت به لغو مجوز یکی از انجمن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در اصلاحیه روابط عمومی وزارت کشور خطاب به رسانه‌ها آمده است: « در خبر نشست خبری امروز اکبری معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی، عبارت "لغو مجوز انجمن بیماران کلیوی" اشتباه بوده و عبارت صحیح  "لغو مجوز انجمن بیماران دیابتی" است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.