• دوشنبه / ۳ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 97100301452
  • منبع : روابط عمومی گالری

نمایشگاه شاگردان بهزاد شیشه‌گران برگزار می‌شود

درخت‌هایی که روی بوم «قلمه» شدند

درخت‌هایی که روی بوم «قلمه» شدند

نمایشگاه نقاشی هنرجویان بهزاد شیشه‌گران با عنوان «قلمه» و با موضوع درخت، شنبه ۸ دی ساعت ۱۶، در نگارخانه «دانشجو» دانشگاه تهران واقع در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه شامل ۵۶ اثر با تکنیک‌های مختلف از ۹ هنرجو بهزاد شیشه‌گران است. موضوع پروژه «درخت» بوده و این ۹ هنرجو برای اولین بار است که به موضوع درخت پرداخته‌اند و بین ۲۵ تا ۵۰ جلسه سه ساعته این پروژه را پیش برده‌اند. 

این پروژه نمایشگاهی با رویکردی کار شده است که هنرجویان هیچکدام شبیه هم کار نکنند و هیچکدام هم شبیه به تکنیک آثار بهزاد شیشه‌گران عمل نکنند و برای به نتیجه رساندن این هدف در رنگ، تکنیک، ابزار و ابعاد کاملا آزاد بوده‌اند. 

مهناز ابویی، هادی بابارحیمی، منیره بابایی، مارال تجربه کار، مهرنوش ستوده فومنی، گلنوش ستوده فومنی، الهام حسنی نژاد، آذین ولی زاده و لیلا هاشمی، هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نگارخانه دانشجو حدود یک سال است که آغاز به کار کرده و رویکردی هنرجو محور با هدایت اساتید مطرح کشور دارد. بهزاد شیشه‌گران متولد ۱۴ دی ۱۳۳۱ تهران، دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای زیبا و کارشناس گرافیک از دانشگاه هنر است. وی برپایی ۲۵ نمایشگاه انفرادی، برپایی بیش از ۱۶۰ نمایشگاه گروهی و جایزه برنده اولین بی‌ینال نقاشان کشور را در کارنامه هنری خود دارد. او از سال ۱۳۵۴ تا کنون تدریس طراحی، نقاشی و گرافیک می کند و مؤلف کتاب یکصد پرتره از سیمای پهلوان تختی آثار طراحی، نقاشی و گرافیک در دو جلد است.

علاقه مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می توانند تا ۲۰ دی همه روزه غیر از جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه دانشجو به نشانی خیابان ۱۶ آذر، پایین تر از خیابان ادوارد براون، شماره ۱۶، باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha