• دوشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 97111508029
  • خبرنگار : 71573

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان

انتشار کتابی از کزازی به همراه یک رمان

چاپ تازه کتاب «شگرف و شگفت» نوشته میرجلال‌الدین کزازی به همراه رمان «با چشم‌های بسته گذر کردم» نوشته مبینا منصور منتشر شده‌ است.

به گزارش ایسنا، چاپ تازه کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران» نوشته میرجلال‌الدین کزازی در ۲۴۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۴,۵۰۰ تومان در نشر ترنگ عرضه شده است.

این کتاب پیش‌تر در نشر شورآفرین منتشر شده بود.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: دانای دادار را سپاس بی‌شمار که باری دیگر مرا از مهر و نواخت بسیار خویش بهره‌مند و برخوردار گردانید و توان آن ارزانی داشت که جُنگی از جستارها و نوشته‌هایم را در دفتری گرد آرم و فراپیش خوانندگان اندیشمند و سخن‌سنج و ادب‌دوست بگذارم، با این امید و آرمان که مگر خواندن آن‌ها این گرامیان فرهیخته را خوش و دلپسند بتواند افتاد و کلیدی کارآمد به دستشان بتواند داد تا درهایی تاکنون ناگشاده را از فرهنگ گران‌سنگ ایران و زبان دلاویز پارسی و ادب شگرف و شورانگیز آن بر روی خویش بتوانند گشاد؛ ادب و زبان و فرهنگی فسونبار و ماندگار که مایه نازش و سرافرازش هر ایرانی در پهنه گیتی است و پایگاه و پایبندان جاودانگی ایران، چونان بهینه‌بوم فرمند فرزانگی و فرهنگ و فرهیختگی.

همچنین رمان «با چشم‌های بسته گذر کردم» نوشته مبینا منصور در ۱۰۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۱۲,۵۰۰ تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: آزادی برای آدم‌های ترسو نیست، عشق من! آزادی ورای ترس و وحشت از تنهایی بود و من بی‌جسارت، محکوم بودم به اسارت مادام‌العمر. صعود از پله‌های باریک و بلند، اسارت دوباره من بود؛ این صعود، سقوط ته‌مانده نجابت من بود به قعر چاه تباهی. و دری که باز می‌شد به روی اتاقی که هر گوشه و کنارش صدای خفه‌شده فریاد دختری رو دفن کرده بود؛ صدای فریاد از تحمل دست‌های حریص.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha