• شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97120401399
  • منبع : وزارت کشور

پایان نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای شهرداریها و دهیاریها

پایان نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای شهرداریها و دهیاریها

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها و دهیاریها در بندر عباس آغاز به کار کرد، شامگاه جمعه سوم اسفند به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، براساس برنامه ریزی های به عمل آمده، مقرر شد این نمایشگاه همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب در یکی از مناطق مرزی و تاحدودی محروم کشور برکزار شود که در نهایت بندرعباس به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شد.

به منظور ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها در این نمایشگاه دستورالعمل های تخصصی تدوین و به استانها ابلاغ گردید و پروژه های پشنهادی شهرداریها توسط معاونت های عمرانی استانداریها و کمیته های تخصصی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ارزیابی و درنهایت پروژه های موفق در موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، بازآفرینی شهری، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات، فرهنگی و اجتماعی،.... برگزیده شد.

همچنین پروژه های موفق دهیاریها هم در بخش مدیریت روستایی نمایشگاه در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

ضمناً چندین شرکت بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کرده اند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری.

شایان ذکر است این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، همزمان همایش علمی مدیریت شهری و روستایی و نشست شهرداران معاونان عمرانی استانداریها و شهرداران مراکز استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران، استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور و رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha