• یکشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97120502433
  • منبع : روابط عمومی برنامه

4 گروه مخاطب سواد رسانه‌ای سال آینده مشخص شدند

مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اعلام اینکه والدین، مدارس، رسانه‌ها و مدیران چهار مخاطب اولویت‌دار سواد رسانه‌ای در سال ۹۸ خواهند بود، اظهار کرد: برای نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده طی احکامی، دبیران کارگروه‌های تخصصی این انجمن به مدت یکسال منصوب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، محمد صادق افراسیابی در احکام دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران بر ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به چهار مخاطب دارای اولویت برای این انجمن در سال ۱۳۹۸ تاکید کرد.

در متن انتصاب احکام دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران آمده است:

«نظر به پایان دوره مدیریت دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران و با توجه به ضرورت اجرای «برنامه جامع تولید، توزیع و مدیریت محتوای سواد رسانه‌ای مصوب کارگروه ماده ۱۴ آئین نامه شماره ۱۷۲۴۱۲/ ه هیأت وزیران» با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در سایه تلاش خودجوش و برخواسته از متن جامعه برای افزایش همدلی میان دولت و ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های پنج گانه سواد رسانه‌ای در میان عموم مردم و خصوصاً چهار مخاطب دارای اولویت برای انجمن سواد رسانه‌ای ایران شامل پدران و مادران، معلمان مدارس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای کشور و اصحاب رسانه‌های جمعی به مدت یکسال به عنوان دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن منصوب می‌شوید.»
 

بنابر این گزارش، دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، به شرح زیر تعیین و منصوب شدند:
امیر یوسفی: دبیر کارگروه «سواد بصری، هنر و رسانه‌های صوتی و تصویری»
مرتضی چشمه نور: دبیر کارگروه «مهارت‌های سواد رسانه‌ای در شهرهای هوشمند»
محسن امین: دبیر کارگروه «فرهنگ و تعلیم و تربیت»
بهزاد شهبازی: دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای و سیاست داخلی و خارجی»
مرتضی کارآموزان: دبیر کارگروه «فضای مجازی، رسانه‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال»
معصومه نصیری: دبیر کارگروه «خانواده، مشاوره و سلامت فردی و اجتماعی»
سیده سارا میرقاسمی: دبیر کارگروه «پایش، مدیریت دانش و آینده پژوهی رسانه ها»
ناهید مونسان: دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی»

همچنین معصومه نصیری برای یک سال دیگر به عنوان قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران ابقاء شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۵ ۲۰:۰۴

با درود و آرزوی توفیق اول- با این طرز و چارچوب آزادی رسانه ها در کشور شما چطور می توانید یا میخواهید سواد رسانه ای را ترویج کنید؟ دوم- به خصوص بعضی از اسامی و افراد بالا برایم سوال برانگیز بود که نه تخصصی دارند و نه تجربه درخشانی در عرصه رسانه... آیا این هم فرصت است برای درآمدزایی یا واقعا یک پروژه حرفه ای؟؟!!

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۵ ۲۰:۰۴

با درود و آرزوی توفیق اول- با این طرز و چارچوب آزادی رسانه ها در کشور شما چطور می توانید یا میخواهید سواد رسانه ای را ترویج کنید؟ دوم- به خصوص بعضی از اسامی و افراد بالا برایم سوال برانگیز بود که نه تخصصی دارند و نه تجربه درخشانی در عرصه رسانه... آیا این هم فرصت است برای درآمدزایی یا واقعا یک پروژه حرفه ای؟؟!!