• چهارشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98011404217
  • خبرنگار : 71574

آینده رسانه‌های کاغذی - مدیر مسوول سیاست روز

معاونت مطبوعاتی از شرایط بی‌ثباتی خارج شود

معاونت مطبوعاتی از شرایط بی‌ثباتی خارج شود

مدیر مسؤول روزنامه «سیاست روز» با یادآوری اینکه معاونت مطبوعاتی در حال حاضر فقط سرپرست دارد، گفت: مطبوعات با مشکلات روبه‌رو هستند و نیاز است معاون مطبوعاتی به صورت تمام‌وقت روی مسائل و مشکلات آن‌ها تمرکز کند.

محمدعلی پیرعلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان مطالب بالا، درباره وضعیت رسانه‌ها در سال ۹۷، اظهار کرد: مخاطبان از ما انتظار دارند که بیشتر روی مسائل و مشکلات مردم تمرکز کنیم؛ بنابراین فرصت ما برای اینکه به مسائل صنفی خود بپردازیم، گرفته خواهد شد. از این جهت مسائل مطبوعات به حاشیه می‌رود البته این موضوع به حق است زیرا وظیفه رسانه‌ها و مطبوعات این است که پیگیری‌کننده مسائل و معضلات پیش روی مردم باشند اما مسائل مردم عاملی شده که مشکلات مطبوعات کمتر دیده شود.

او ادامه داد: امید داریم که سال آینده با توجه به بی‌ثباتی نسبی در معاونت مطبوعاتی، شرایط خوبی را شاهد باشیم و معاون مطبوعاتی به صورت دقیق‌تر، جدی‌تر و با تدبیر بیشتری به معضلات و مشکلات ما نگاه کند و تا آنجا که در توان آن‌هاست، مشکلات را مرتفع کنند. البته ما در این شرایط اقتصادی هم نمی‌توانیم توقع بالایی داشته باشیم و باید سطح انتظارات خود را متناسب با شرایط کنونی کنترل کنیم.

مدیر مسؤول روزنامه «سیاست روز» بیان کرد: به اعتقاد من اگر معاونت مطبوعاتی از شرایط بی‌ثباتی خارج شود، می‌توانیم امید داشته باشیم که با تدبیر، مشکلات برای سال آینده به حداقل برسد.

پیرعلی گفت: مشکل کاغذ را به صورت جدی داشتیم که قابل حل است و معاونت مطبوعاتی می‌تواند با تعاملی که با مطبوعات برقرار می‌کند و با مدیریت جدی، این مشکلات را به حداقل برساند. همچنین اگر سو استفاده‌ای از کاغذ هم وجود دارد با مدیریت می‌توان آن را مرتفع کرد تا مطبوعاتی که به شکل کاغذی منتشر می‌شوند در سال آینده به بقا و حیات خود ادامه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha